Inlägg från: Anonym (alltid) |Visa alla inlägg
  • Anonym (alltid)

Kvinna: fantiserar du vid onani

Fantiserar ofta om olika situationer, saker jag vill göra eller gjort, ibland filmsekvenser med någon sexig skådespelare eller bilder på någon jag är väldigt attraherad av, sexchattar med osv.
    Tittar aldrig på porr, mina fantasier räcker långt.

• Anonym (alltid)
    Anonym (lottal) skrev 2020-10-17 14:52:31 följande:

häftigast har det varit att sexchatta eller maila med nån om fantasier, helst som ett slags förspel tills man ska träffas.

Sexchatta med en dejt är det absolut sexigaste som finns. Kan ärligt säga att jag kan nöja mig med detta utan att ens behöva träffa nån. Verkligheten överträffar aldrig fantasierna man kan måla upp tillsammans. Jag har haft turen att hitta många som är riktigt bra på det, vilket kräver sin konst och känslighet!
  • Anonym (alltid)
    Anonym (.) skrev 2020-10-23 21:01:02 följande:

Jag fantiserar om sex med min man till och från under dagarna. (Vi har sex nästan varje dag så har inget med bristande sexliv att göra)

Dom få gångerna jag onanerar fantiserar eller tänker jag på ingenting. Är helt tomt då.

Så mycket sextankar i övrigt, men inget vid onani.

Jag funkar precis tvärtom. Fantiserar aldrig vid sex med min partner, men vid onani är fantasin som ett frekvent bildspel. Kan vara någon snygging jag sett, något jag upplevt vill uppleva eller förbjudna tankar.
Svar på tråden Kvinna: fantiserar du vid onani