• Anonym (Renlig)

    Ska man bädda rent inför sex-besök??

    Ja, vad tycker ni? Om man ska ha sin kk på besök, ska man bädda rent i sängen, eller är det ok att ha samma lakan som man sovit i ett tag, så länge de inte är sunkiga? Skriv gärna en kommentar också, om ni har nåt att tillägga!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-17 10:22
    Och ja, naturligtvis kan man ha (och har normalt) sex på andra ställen än i sängen också, men nu var det inte det min fråga gällde, utan enbart hur man ska göra med lakanen i de fall man tänker ha sex i sängen :) Så utgå gärna från detta när ni röstar, så ni inte röstar att det inte spelar nån roll bara för att ni ändå inte har sex i sängen. Tack!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska man bädda rent inför sex-besök??
  • Anonym (fantasi)

    nej, vi ska inte ha sex i sängen, finns andra ställen, ha lite fantasi gott folk

  • Anonym (Renlig)
    Anonym (fantasi) skrev 2020-10-17 10:18:09 följande:

    nej, vi ska inte ha sex i sängen, finns andra ställen, ha lite fantasi gott folk


    Se tilläggskommentar till trådstarten :)
  • Fjäril kär

    Jag utgår ifrån att lakanen kommer att BLI sunkiga av sexet så det gör inget att det inte är renbäddat just precis samma dag. Känns som slöseri att bädda rent och så får man bädda om samma kväll efter spermafläckar, nån blodfläck, svett etc... Nää

  • Anonym (Blött)

    Om det är ett bra sex så flödar det ur kvinnans fitta och mannens sperma rinner ut. Lakanen måste alltså tvättas när det sköna är slut. 

  • MammAmma

    Jag byter lakan en gång i veckan och när jag har sex blir det diverse kroppsvätskor överallt, så nej, jag byter dem inte förrän efteråt.

  • Anonym (Anonym)

    Det måste ju inte vara nybytt samma dag men inte "använt" heller liksom. Fräscht åtminstone. Och har man redan haft sex så byter man så klart lakan innan nästa.

Svar på tråden Ska man bädda rent inför sex-besök??