Inlägg från: malinväntarsmått |Visa alla inlägg
  • malinväntarsmått

    FB-grupp BF april 2021

    Hej!

    Jag ska ha barn i slutet av april ???? Jag gick med i en aprilgrupp på Facebook med nära 900 medlemmar. Den känns ganska opersonlig och det poppar upp inlägg från vänster till höger.

    Har varit med (är fortfarande) i en grupp när min son föddes 2018 och vi har varit ca 100 st medlemmar där. Såå härlig stämning och man har lärt känna folket på ett annat sätt och det känns tryggt att dela med sig till en mindre skala.

    Min fråga är därför om någon sitter inne på en mindre grupp jag kan gå med i? Eller finns det intresse från andra att starta upp en ny tillsammans? ????

  • Svar på tråden FB-grupp BF april 2021
  • malinväntarsmått

    Vad roligt!! Ja det blir väl lite så att när man väl gått in i en grupp så blir man mindre aktiv här.. När har du BF? Det känns som att alla i Fb-gruppen är i v. 15-17. Men jag är i vecka 12.. så de gick nog med väldigt tidigt...

  • malinväntarsmått

    Jag kan försöka hinna med att starta en grupp ikväll! Ska iväg lite nu men hör av mig när det är gjort! ????

  • malinväntarsmått

    Jag kan försöka hinna med att starta en grupp ikväll! Ska iväg lite nu men hör av mig när det är gjort! ????

    Nu har jag skapat "Liten grupp BF april 2021" för alla som vill gå med i den på facebook. Den går att söka fram så att fler ska ha möjlighet att hitta till den men den är privat. Jag vet inte om vi ska sätta ett maxantal på 100 medlemmar, eller vad tycker ni?

  • malinväntarsmått

    Dina vänner kan bara se gruppen om de söker fram den men de kommer inte kunna se att du eller några andra är med i den (om de inte själva går med). Ses i gruppen!

Svar på tråden FB-grupp BF april 2021