Flytningar mellan äl och bim
Hej! Jag hade ägglossning den 5 okt och har hade normala, möjligtvis lite ökade flytningar dagarna efter..
Ca en vecka efter äl så fick jag en ljusrosa seg flytning och hoppades på att det var en nidblödning, men jag vet ju inte. Hittar ingen bild på hur en nidblödning ska se ut när jag googlar..
Ända sen jag fick den ljusrosa flytningen så har jag haft så otroligt rikliga flytningar! Och dom är precis som när jag har ägglossning, sega så man kan dra en tråd mellan tumme och pekfinger och alldeles genomskinliga, som äggvita! Det jag reagerar på är att det är så mycket.. Det känns som om jag "mensar" på mig flera gånger om dagen. Jag har även haft en molande känsla i livmodern nästan konstant sen den ljusrosa flyttningen. Jag väntar bara på att mensen ska komma (fast jag inte vill såklart), men just för att det molar k magen och känns som att det rinner ur mig haha!
Jag har lite oregelbunden mens så jag har bim typ idag eller imorgon, men graviditetstest visar negativt.
Jag minns inte hur flytningarna var i början på min graviditet när jag blev gravid med dottern.. Hur har era flytningar varit mellan äl och bim när ni varit gravida? Jag är inte äckelmagad, så gärna detaljerad info haha!