Dejt väljer kompis ofta
Jag o en kille har dejtat i ca 2 månader. Det har alltid varit han som vart mest på.
Jag tvekar inte på att han inte är intresserad av mig. Han visar verkligen att han bryr sig om mig, vill alltid kolla så jag kommit hem säkert mm, gör ärenden åt mig, ger mig reflexer för att jag inte ska bli påkörd mm.
När vi började dejta blev de ganska spontana. Nu senaste veckorna har det var han som velat planera in när vi ses nästa gång. Dvs när vi sagt hejdå till varandra så skriver alltid Han till mig o redan då skriver han: hoppas vi ses snart! När blir det nästa gång vi ses så vill han planera in det. Så det är väldigt skönt att alltid veta nästa gång vi ses så man kan längta lite tills dess. Sker även spontant där emellan då han inte kan vänta tills den gången utan då kan han fråga om vi ska ses några dagar innan om tillfälle finns.
Men iaf, ibland känns det som väldigt mycket snack o lite verkstad hos honom. Jag är nöjd med tiden vi ses då det blivit väldigt mycket på sistone, det kan vara söt från varannan dag till 2 dagar i veckan o det är jag nöjd med. Dock så har han ett extremt behov av att hänga med sin kompis! Åker han från mig tex lördag åker han direkt till sin kompis för de har alltid planerat att ses. Sen blir det ofta att de dricker lite på kvällen o då skriver han alltid: kom hit!! Jag hade mycket hellre vart med dig.
Dels är jag osäker på om han verkligen menar att jag ska komma då jag aldrig träffat hans kompis o dennes tjej, men så skriver han alltid: jag hade mycket hellre vart med dig. Men va det då tänker jag??
Han har även vid upprepade tillfällen sagt att vi ska kolla fotboll ihop, något jag sagt jag skulle tycka va kul även om jag inte är så intresserad av det. Men även här är det något som aldrig händer.
Jag sitter inte o väntar på honom, utan hittar på saker men jag är absolut inte lika låst som honom.
Han har även vid upprepade tillfällen frågat när vi ska åka iväg på en weekend. Jag har då sagt att det är något han får säga för det är han som alltid är upptagen. Då kan han liksom skratta bort det.
Ibland könns det som han känner krav från kompisen att vara med denne hela tiden men jag vet inte..
som sagt är jag nöjd med tiden vi ses, men kan bli irriterad när han frågat saker som bara han kan påverka då jag egentligen hade kunnat åka iväg på weekend när som.
O varför alltid tala om att han hellre hade vart med mig eller at jag ska komma? Jag vet inte om jag ska tro på det eller inte?
Tex frågade han förra veckan om jag hade något planerat på halloween, de skulle tydligen ha någon liten fest o han frågade om jag ville va med. Jag svarade ja, men jag är tveksam på att när det väl närmar sig så kommer han inte fråga igen....
Hans polare har även erbjudit sitt landställe att vi ska få pka dit, hab talar om detta för mig o jag sa att han får säga till när det passar men inget händer. Hade han inte velat så hade han ju knappast sagt det till mig..
Känner jag börjar blockige irriterad samtidigt som jag inte vill kräva massa såhär pass tidigt..