Inlägg från: Anonym (Anonym 666) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym 666)

Dejt väljer kompis ofta

Anonym (O) skrev 2020-10-19 08:36:17 följande:

Tex frågade han förra veckan om jag hade något planerat på halloween, de skulle tydligen ha någon liten fest o han frågade om jag ville va med. Jag svarade ja, men jag är tveksam på att när det väl närmar sig så kommer han inte fråga igen....

Varför skulle han bjuda in dig till samma fest två gånger? Han har redan frågat, du har redan tackat ja. Kommer du inte så lär han undra varför du dissar honom. Nästa steg är att fråga vilken tid festen börjar.

Sen när det gäller resten tycker jag du gör helt rätt, han har bara lagt i ettans växel och puttrar på där så fortsätt vänta på något mer aktivt från hans sida. Det känns ju knäppt om han liksom hintar om dejter men aldrig kommer till skott, hans förlust i så fall. Fortsätt med ditt liv, dejta andra om du vill. Du kan ju lyckas hitta någon som faktiskt visar lite mer intresse. Med den där killen du beskriver verkar det mest vara väldigt mycket snack och lite verkstad.
  • Anonym (Anonym 666)
    Anonym (O) skrev 2020-10-19 10:38:16 följande:
    För som sagt, jag tvekar inte på att han inte är intresserad för annars skulle han inte säga saker som att vi borde vi på hotell mm. O därför jag också börjat undra om denne kompis, trots kompisen vet om att han är hos mig börjar han ringa, messa Kl 9 på morgonen o frpga när han tänkt komma...
    Han är säkert intresserad av dig, men inte särskilt mycket tyvärr. Hade han varit det på riktigt hade han gjort slag i saken för länge sen. Och läs inte in för mycket i att han ska ta dig till hotell osv, låter som typiskt skitsnack som killar tror på själva också och säger till tjejer men som aldrig nånsin kommer hända. Sen verkar varken han eller kompisen fatta hur man prioriterar att träffa en tjej om man dejtar, men du kan ju tala om hur det känns för dig.
  • Anonym (Anonym 666)
    Anonym (O) skrev 2020-10-19 11:37:19 följande:
    För som sagt, jag tvekar inte på att han inte är intresserad för annars skulle han inte säga saker som att vi borde vi på hotell mm. O därför jag också börjat undra om denne kompis, trots kompisen vet om att han är hos mig börjar han ringa, messa Kl 9 på morgonen o frpga när han tänkt komma...
    smulpaj01 skrev 2020-10-19 11:21:28 följande:

Men har du alltid varit upptagen eller för långt borta när han bjuder dig att komma till kompisen?

Annars förstår jag inte varför du inte åkt dit? Det spelar väl ingen roll om du aldrig har träffat honom, nån gång är den första. Du verkar lika ointresserad av honom som han verkar vara av dig. Kanske dags att släppa detta?

Kopierar in det jag skrev förut: 

Han är säkert intresserad av dig, men inte särskilt mycket tyvärr. Hade han varit det på riktigt hade han gjort slag i saken för länge sen. Och läs inte in för mycket i att han ska ta dig till hotell osv, låter som typiskt skitsnack som killar tror på själva också och säger till tjejer men som aldrig nånsin kommer hända. Sen verkar varken han eller kompisen fatta hur man prioriterar att träffa en tjej om man dejtar, men du kan ju tala om hur det känns för dig.
Svar på tråden Dejt väljer kompis ofta