Är jag porrskadad?
Hej!
För att göra en låååång tråd kort... jag har skitsvårt att komma. Dvs med en partner. Även om partnern är så bra att jag inte fattar hur jag inte kan komma (kommer direkt och utan svårighet när jag kollar på porr...).
Jag hade inte svårt att komma tidigare i livet. Fram tills att jag träffade mitt ex.
Till saken/bakgrunden hör att mitt ex ?vägrade? ha sex under tre års tid och skyllde allt på mig. Jag var för våt, hade svårt att komma, jag var för kåt, jag försökte för mycket... dvs han klagade på ALLT som en normal kille skulle älska. Till slut gav jag upp, och den enda sexuella upplevelse jag fick var att onanera. Och så var det under typ två år. Till slut gav jag och dumpade aset... men inser att såklart vissa problem har medföljt! (Det har alltså gått två år sedan jag dumpade honom också!)
Så nu försöker jag att onanera UTAN att kolla på porr för att typ öva men det är skitsvårt att komma utan porr????
Så vad gör man? Vad är era bästa tips? Fantasi?! Jag har dålig sexfantasi ???????????