Vår letrozol resa- följas åt?
Gud vad bra att du testade så att du inte missade din tidiga ÄL! Jag visste inte att man kan se på VUL att man just har ägglossat, kanske en dum fråga men hur ser man det? Håller tummarna hårt för dig att det tog denna gången och att allt går bra. :)
Jag kan inte tacka dig nog för att du delade med dig av din erfarenhet med VUL under sommaren. Hade en ny läkare i torsdags och VUL:et visade inga större äggblåsor men slemhinnan hade växt iaf. Fick veta att de öppnar igen 16 augusti och att jag skulle pausa fram tills dess. Men när jag läste ditt meddelande peppade det mig att kontakta kliniken och vädja om att få påbörja dubbeldosen ändå och få komma på VUL i juli (räknade ut ungefär när jag är på cd12). Och de gick med på det och bokade in mig andra veckan i juli!! Är så lättad över att få försöka direkt igen, särskilt över semestern. Känns så mycket lättare att köra kuren och försöka när man är ledig liksom. :) Så tack igen!
Åh vad kul att höra att du får fortsätta!! Klart man vill fortsätta direkt när man precis kommit igång :) du ska se att dubbel dos gör susen, det har gett mig ÄL varje gång, hoppas det funkar toppen för dig med :) håller tummarna massor!! Och ja, helt klart lättare att försöka när ÄL infaller under ledighet, vi sa samma sak till varandra när min nu kom på helgen, slippa hetsligga efter jobb är ju rätt skönt ;)