Sola13: Åhh så spännande!! Hoppas verkligen det går vägen för dig denna gången, håll oss uppdaterade 
Gulgja: Förstår att det känns jobbigt och jag känner igen mig i dina tankar om att både känna sig misslyckad och besviken på sin kropp, men även oron kring IVF. Att tillhöra kategorin "ofrivilligt barnlös" är rent ut sagt fruktansvärt då man inte vill någon annat än att få en liten.. hoppas verkligen på ett mirakel för er och att det tar sig innan ni behöver starta IVF behandlingen 
Framtiden för oss är först att testa letrozol + ovitrelle, men funkar inte det så vill jag komma igång med IVF så snart som möjligt trots att jag också tycker att det känns väldigt jobbigt. Ska be dem att ställa oss i kö på måndag då jag ska dit, ifall att.
Har en fråga till er i gruppen.. jag har ju som jag tidigare nämnt fått väldigt sen LH-stegring (CD25 och CD33-35). Men denna gången känns det annorlunda och jag har börjat på äl-smärtor redan idag på cd7 (letrozoldag 5) trots att jag fortfarande har spottings. Har ni haft smärtor så tidigt någon gång? och när börjar äggen växa egentligen? (tänker om det är det jag känner av)