• hahasuperkul

Saknar någon jag knappt känner

Hej. Jag gick för ett tag sedan på en, ja en enda, dejt med en person och har sen dess saknat honom. Vet inte hur men jag blev väldigt dragen till honom direkt, kändes som att vi hörde ihop för mig. Han kände uppenbarligen inte likadant eftersom han slutade höra av sig efter dejten. Trodde att han gjorde det dock eftersom att jag uppfattade dejten som lyckad och vi kysstes och så. Vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska gå vidare. Just nu hittar jag bara fel med alla andra killar, tycker att han är den rätta för mig, men han gillar ju inte mig. Undrar vad jag gjorde för fel och blir frustrerad när jag tänker på hur detta blev. Känns som att jag blev kär i honom efter att ha träffat honom en enda gång. Någon slags hjälp uppskattas...

• Svar på tråden Saknar någon jag knappt känner
  • Anonym (du)

hörde du av dig efter dejten?

• Anonym (Sncerely)
    hahasuperkul skrev 2020-10-25 02:08:29 följande:

Hej. Jag gick för ett tag sedan på en, ja en enda, dejt med en person och har sen dess saknat honom. Vet inte hur men jag blev väldigt dragen till honom direkt, kändes som att vi hörde ihop för mig. Han kände uppenbarligen inte likadant eftersom han slutade höra av sig efter dejten. Trodde att han gjorde det dock eftersom att jag uppfattade dejten som lyckad och vi kysstes och så. Vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska gå vidare. Just nu hittar jag bara fel med alla andra killar, tycker att han är den rätta för mig, men han gillar ju inte mig. Undrar vad jag gjorde för fel och blir frustrerad när jag tänker på hur detta blev. Känns som att jag blev kär i honom efter att ha träffat honom en enda gång. Någon slags hjälp uppskattas...

Påminner om en tjej jag träffade i somras. Hon har dålig självkänsla och vågar inte göra av sig
  • Anonym (Sncerely)
    hahasuperkul skrev 2020-10-25 02:08:29 följande:

När var det du träffade killen? Var det 26 juni?
  • hahasuperkul
    Anonym (du) skrev 2020-10-25 11:45:54 följande:

hörde du av dig efter dejten?

Ja, jag skrev till honom någon dag efter, och han sa att han skulle höra av sig igen om han kunde träffas under den veckan, men sen gjorde han aldrig det.
  • hahasuperkul
    Anonym (Sncerely) skrev 2020-10-25 12:03:18 följande:

När var det du träffade killen? Var det 26 juni?

Nej.
  • elalaroné

Om han inte vill ha dig beror det på flera saker du inte kan göra något åt! du vet inte om han är ett stenkast ifrån att bli tsm med sitt ex igen, hunden i familjen dog, mamman kräver massa tid nu när hon blivit arbetslös med mera. Finns betydligt flera faktorer som påverkar mer än det man kan göra åt :)

Svar på tråden Saknar någon jag knappt känner