• Anonym (Dragningskraft)

    Dragningskraft

    Har så stark dragningskraft till en kvinna på jobbet. Fick barn för 4 månader sen, så har inte legat på ett halvår. Kan det vara därför jag dras till kollegan? Min fru vill inte ligga, onani hjälper inte tillräckligt. Vad gör man?

  • Svar på tråden Dragningskraft
  • Anonym (skärp dig)

    Vad man gör?
    Du får fatta att du nu är småbarnsförälder!
    4 månader är inget, fråga vem som helst som blivit farsa före dig. Kvinnan måste hinna läka, avslag ska sluta rinna osv. Det kan ta längre än 4 månader. Men blir också oerhört trött om man ammar. Det är som om ungarna suger livet ur en, man blir supertrött! Om hon inte ammar kanske inte just den grejen stämmer in, och har hon gjort kejsarsnitt kanske det inte känns lika "illa" down there, men det kan definitivt behöva läkas inuti magen. 

    Om ni orkar ha sex så kan man ha det utan penetration, man kan använda händer och mun, men din fru känner nog att det är rätt fullt som det är i livet. Har du ens pratat med henne om detta?  Kramas ni, gör ni något bara för att behålla närheten (utan sex)? 

    Ja man kan känna attraktion till andra men du får för sjutton hantera det som en vuxen person. 

  • Anonym (Dragningskraft)

    Det var kejsarsnitt. Hon är återhämtad. Joggar går på aw osv. Vi kramas på mitt initiativ och i min kropp vill jag egentligen mer än så. Jag har tagit upp det. Hon säger att hon inte är sugen. Känns som hon skäms över att prata om sex nu. Innan triggade vi varandra. Kollegan triggar mig, känns problematiskt i mitt huvud

  • Anonym (bumerang)

    Vad fan menar du vad du ska göra?! Du fick ett barn, ta hand om barnet och ta hand om din fru, stötta henne och hjälp henne med allt, visa att du älskar henne och att hon är vacker och ha tålamod! Det låter så omoget det du skriver! Vill du att vi ska säg "ta för dig och var otrogen. Man lever bara en gång"? Skärp dig och väx upp!

  • Anonym (Lugn och fin)

    Om du älskar henne så ger du henne ett år att återhämta sig. Om du inte älskar henne så knullar du kollegan.

  • Anonym (A)
    Anonym (bumerang) skrev 2020-10-25 12:10:22 följande:
    Vad fan menar du vad du ska göra?! Du fick ett barn, ta hand om barnet och ta hand om din fru, stötta henne och hjälp henne med allt, visa att du älskar henne och att hon är vacker och ha tålamod! Det låter så omoget det du skriver! Vill du att vi ska säg "ta för dig och var otrogen. Man lever bara en gång"? Skärp dig och väx upp!
    +1
  • Anonym (Dragningskraft)
    Anonym (Lugn och fin) skrev 2020-10-25 13:23:35 följande:

    Om du älskar henne så ger du henne ett år att återhämta sig. Om du inte älskar henne så knullar du kollegan.


    Älskar väl henne lika mycket som sex typ ....

    Känner mig lurad hon gillade ju sex innan barnet kom
  • Anonym (Dragningskraft)
    Paganini skrev 2020-10-25 18:50:27 följande:

    Hur svårt är det att inte ligga med kollegan?


    Det är väl lätt egentligen ...

    Men hur många chanser får man till sex? Tänk så kommer jag aldrig få ligga med min fru igen. Är det så här det är när man skaffar barn? Att kvinnan nöjer sig med bebis? För i så fall behöver jag verkligen tänka över livet
  • Anonym (man)
    Anonym (Dragningskraft) skrev 2020-10-30 23:41:20 följande:
    Älskar väl henne lika mycket som sex typ ....

    Känner mig lurad hon gillade ju sex innan barnet kom
    Mao så är du ihop med henne bara för sex?

    I så fall borde du aldrig skaffat barn med henne för det krävs lite mer än att bara vara kåt för att få ett förhållande och uppfostra barn.

    Den enda du är blivit lurad av är dig själv och din egen omognad.
  • Anonym (man)
    Anonym (Dragningskraft) skrev 2020-10-30 23:44:26 följande:
    Det är väl lätt egentligen ...

    Men hur många chanser får man till sex? Tänk så kommer jag aldrig få ligga med min fru igen. Är det så här det är när man skaffar barn? Att kvinnan nöjer sig med bebis? För i så fall behöver jag verkligen tänka över livet
    Du borde tänkt INNAN du skaffade barn. Nu är det försent och du kan antingen växa upp och börja bete dig som en man/pappa eller fortsätta bete dig som en omogen fjant som aldrig växt upp. 
Svar på tråden Dragningskraft