Dragningskraft
Har så stark dragningskraft till en kvinna på jobbet. Fick barn för 4 månader sen, så har inte legat på ett halvår. Kan det vara därför jag dras till kollegan? Min fru vill inte ligga, onani hjälper inte tillräckligt. Vad gör man?
Har så stark dragningskraft till en kvinna på jobbet. Fick barn för 4 månader sen, så har inte legat på ett halvår. Kan det vara därför jag dras till kollegan? Min fru vill inte ligga, onani hjälper inte tillräckligt. Vad gör man?
Mao så är du ihop med henne bara för sex?
I så fall borde du aldrig skaffat barn med henne för det krävs lite mer än att bara vara kåt för att få ett förhållande och uppfostra barn.
Den enda du är blivit lurad av är dig själv och din egen omognad.
Mao så är du ihop med henne bara för sex?
I så fall borde du aldrig skaffat barn med henne för det krävs lite mer än att bara vara kåt för att få ett förhållande och uppfostra barn.
Den enda du är blivit lurad av är dig själv och din egen omognad.
Du borde tänkt INNAN du skaffade barn. Nu är det försent och du kan antingen växa upp och börja bete dig som en man/pappa eller fortsätta bete dig som en omogen fjant som aldrig växt upp.
Din fråga där. Det kan vara så att det bara är att du vill ligga med någon. Att du därför kollar efter andra. Lyssna inte på det. Om du vill vara med din tjej. Men ta det försiktigt och visa inte att det är det du vill,. Lägg mer fokus på att gör mysiga saker med henne. Krama henne, massers henne. Gör dig din för henne. Det kommer nog naturligt sen isåfall. Vara man inte tjatat.
Bara man inte tjatar*
Din fråga där. Det kan vara så att det bara är att du vill ligga med någon. Att du därför kollar efter andra. Lyssna inte på det. Om du vill vara med din tjej. Men ta det försiktigt och visa inte att det är det du vill,. Lägg mer fokus på att gör mysiga saker med henne. Krama henne, massers henne. Gör dig din för henne. Det kommer nog naturligt sen isåfall. Vara man inte tjatat.
Nja, fast det går ju åt båda hållen. Hon måste ju oxå förstå att sexbristen ÄR ett problem för förhållandet och att det inte kommer hålla i längden. Bara för att man själv tappat lusten så kan man ju inte förvänta sig att ens partner ska acceptera att leva i celibat så länge man själv känner för det.
De behöver sätta sig ner och prata ut ordentligt kring VARFÖR hon inte längre har lust och HUR de ska lösa problemet. Men för att det ska ske måste ju hon förstå att det ÄR ett problem för dem båda och inte bara för honom.
Tips menade jag, blev fel där.