Propavan
Har ni fått biverkningar av propavan? I så fall vilka? :)
Har ni fått biverkningar av propavan? I så fall vilka? :)
Nääää,nästan inga.
Förutom att jag såg ut som en zombie dagen efter,mådde skit dåligt,kännde mig jätte dåsig.
Puh,aldrig mer säger jag bara :/.
Nä, men de gav knappt någon effekt heller
Har hört många som mått dåligt av såna här mediciner dagen efter, så tråkigt om det funkar för sömnen på kvällen ju.
Jag tog dem förut men sista gången för ca ett år sedan blev jag att må pyton av dom. Hade helt glömt det!! Och tog två stycken igår, hvetet började om. Somnade jätte bra. Vaknade efter ca en timme, helt dåsig med hjärtklappning och panik i kroppen. Behövde upp och gå och jag fick fokusera för att gå rakt och se. Helt sjukt!! Svamlade tydligen något om barnen också. Jag går vanligtvis typ inte att väcka när jag väl sover, men jag vaknade antagligen av den höga pulsen i kroppen.
Omg!
Jag använde de bara 2 nätter,och då tog jag bara en tablett,och även med den ena mådde jag såååå dåligt,kan bara tänka mig hur du mådde när du tog 2 ????.
Använd inte de mer,du har fått stora biverknigar ju...som sagt jag använde de bara i 2 nätter och sen slengde jag skiten i soppen.
Propavan är den sämsta skiten som finns typ. Visst man sover på det. Men su blir superdåsig och trött ett dygn efteråt och vilö bara sova. Totalt värdelöst.
Omg!
Jag använde de bara 2 nätter,och då tog jag bara en tablett,och även med den ena mådde jag såååå dåligt,kan bara tänka mig hur du mådde när du tog 2 ????.
Använd inte de mer,du har fått stora biverknigar ju...som sagt jag använde de bara i 2 nätter och sen slengde jag skiten i soppen.
Tro mig propavan är skit,du kommer aldrig känna dig pigg av den.
Har du testat Lergigan? Den funkade på mig :).
Jag åt den när jag var gravid vet jag men kan inte minnas att jag blev trött av den. Iof var jag redan så utmattad av allt illamående så jag kanske inte märkte det haha