Vilket kön önskade ni?
En fråga, om ni hade fått välja kön på er barn, vad hade ni valt då? Vet att man älskar sina barn oavsett kön efter att man fött, så inga påhopp bara frågan om ni hade en längtan om ett visst kön?
En fråga, om ni hade fått välja kön på er barn, vad hade ni valt då? Vet att man älskar sina barn oavsett kön efter att man fött, så inga påhopp bara frågan om ni hade en längtan om ett visst kön?
Första barnet önskade jag en tjej men fick en pojke, skulle aldrig vilja byta honom mot en tjej nu såklart! Andra barnet önskar jag en tjej och fick en! Tredje barnet önskad jag en tjej men blev en pojke, så älskad!
Jag har önskat pojkar och fått mina önskningar uppfyllda.
1- spelade ingen roll. Blev pojke
2- önskade flicka, blev pojke
3- önskade flicka blir ännu en pojke.
Älskar dom lika Mkt ändå!
Önskade en pojke och fick en pojke.
Vet inte om jag så mycket önskade ett specifikt kön på första barnet men hade en stark känsla av ett det var en pojke. När det visade sig att det var en tjej som kommit ut så blev jag väldigt förvånad.
Med andra så hoppades jag nog lite mer på en tjej till mest för att jag själv alltid önskat mig en syster. Och vi fick en till dotter.
Pojke, fick pojke.
Vi ville ha e pojke först och sedan en flicka. Fick två pojkar istället, men hade aldrig bytt ut min älskade minsting nu.
Om man fick välja så bara pojkar. Tycker alltid dom har så fina relationer med sina mammor.
Men det spelar ingen roll egentligen men OM man kunde välja så...
Första barnet önskade jag en tjej men fick en pojke, skulle aldrig vilja byta honom mot en tjej nu såklart! Andra barnet önskar jag en tjej och fick en! Tredje barnet önskad jag en tjej men blev en pojke, så älskad!
Om man fick välja så bara pojkar. Tycker alltid dom har så fina relationer med sina mammor.
Spelade verkligen ingen roll. Vi fick en flicka. Tänker att barnet har alla möjligheter att bli vad den vill vare sig den har snopp eller snippa
Vill bara förtydliga att jag inte tycker det är fel att önska ett specifkt kön heller då vi alla tänker olika :) Jag bara delade med mig av hur jag tänker
Väntar första barnet och jag önskade flicka, och det blir en flicka :) andra barnet hoppas jag på pojke så vi får en av varje
Det är nåt man önskar sig.Att ha en fin engagerad son .