• Anonym (Kik)

Fråga om kik!

Det här är ingen debattfråga men det var den kategorin jag tyckte passade minst dåligt. Jag undrar om man kan se på kik när nån var aktiv senast, eller om den är aktiv just nu typ som man kan på messenger?

Tack.

• Svar på tråden Fråga om kik!
  • Anonym (Anonym)

Du hade ju lätt kunnat lägga det i kategorin "Allmänna rubriker" och sedan Fritid och hobby - övrigt eller Teknik. Alla trådar behöver inte anonyma svar.

• Anonym (Kik)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-10-30 08:49:24 följande:

Du hade ju lätt kunnat lägga det i kategorin "Allmänna rubriker" och sedan Fritid och hobby - övrigt eller Teknik. Alla trådar behöver inte anonyma svar.

Naturligtvis behöver alla trådar inte anonyma svar, även om det är ett icke-problem, eftersom det går att svara anonymt i alla forum. Däremot går det ju idiotiskt nog inte att *starta* en tråd anonymt annat än i sex och samlevnad och känsliga rummet... Vilket ju är helknasigt, men det är ju som det är.

Du (eller nån annan) har inte händelsevis svar på det jag faktiskt frågade om? 
  • Anonym (Kik)

Verkligen ingen som vet??

• MammAmma

Appen kan tala om ifall mottagarens telefon varit avstängd en längre tid (antagligen snarare så att mottagarens app är avinstallerad) om man skriver till personen, men nej, det går inte att se om nån är aktiv.

• Anonym (Kik)
    MammAmma skrev 2020-10-30 14:42:31 följande:

Appen kan tala om ifall mottagarens telefon varit avstängd en längre tid (antagligen snarare så att mottagarens app är avinstallerad) om man skriver till personen, men nej, det går inte att se om nån är aktiv.

Tack!! Vad snällt att du svarade!!
Svar på tråden Fråga om kik!