• smulpaj01

Fast i situationen ????

Det låter ju inte alls bra att du inte tål barnet och pappan tillsammans, varför är det så?

Förstår du inte att sonen är extremt otrygg och verkligen inte vågar sova ensam.

Det är nog bäst att ni säljer huset och flyttar isär.

• smulpaj01
    Beki skrev 2020-11-01 12:00:10 följande:

Jag vill tacka er alla som har delat med era tankar runt min situation. Ibland är det så att man inte vet själv hur man ska tänka eller resonera och behöver få höra från andra och analysera sina känslor och tankar. Tror inte att jag är en dålig människa pga att jag både känner såhär och tänker. Jag tar mest hand om pojken. Det är tack vare mig att vi tog hem han till oss. Det är hans mamma som har ställt till det för alla och hennes svartsjuka.

Men iallafall jag ska göra mitt bästa för att han ska ha det bra , han har det bra tro mig . Jag har köpt allt möjligt till han som en 9 åring ska ha . Från nya strumpor till en helt ny speldator. Han hade typ inget.

Hoppas bara och ber att han inte ska visa det beteende hans mamma har påstått !

Jag är världens bästa mamma och skulle aldrig lämna ett barn!

Du är verkligen INTE världens bästa mamma, du är inte mamma öht till detta barn!

"Har hela tiden en klump i magen och har börjat undvika kille för jag tål inte ens att vara med de 2 när de är tillsammans."

Backa och låt pappan ta hand om sin son utan din inblandning eftersom du inte tål dem!
  • smulpaj01
    Beki skrev 2020-11-04 13:01:23 följande:

Vänder mig til er med motstridiga kommentar

Undrar hur skulle ni reagera om ni har fått en unge från ingenstans och hela ditt liv blir till kaos. Hur skulle du/ni reagera om ni har fått information från mammas sida att han går i sömnen samtidigt påträffades ute på balkongen flera gånger mitt i natten plus hållit i en kniv medan han går i sömnen. Skulle ni kunna sova lugnt eller skulle ni tänka opps nu måste jag låsa sovrummet???? Det krävs mycket från en mamma att lämna ifrån sitt barn men om detta är sant då borde han varken vara hos henne eller oss.

Jag har sagt till min sambo om han visar det minsta tendens av detta beteende kommer jag att skicka ut både min sambo och hans son från mitt hus!

Det får hans föräldrar ansvar för det är inte mitt.

Och ja , jag har klump i magen för inatt var han uppe 3-4 gånger och gick i hallen!

Är huset bara ditt så tycker jag definitivt att du ska be mannen leta nytt boende omgående. Barnet ska inte tvingas bo med dig.
  • smulpaj01
    Beki skrev 2020-11-04 13:01:23 följande:

Vänder mig til er med motstridiga kommentar

Undrar hur skulle ni reagera om ni har fått en unge från ingenstans och hela ditt liv blir till kaos. Hur skulle du/ni reagera om ni har fått information från mammas sida att han går i sömnen samtidigt påträffades ute på balkongen flera gånger mitt i natten plus hållit i en kniv medan han går i sömnen. Skulle ni kunna sova lugnt eller skulle ni tänka opps nu måste jag låsa sovrummet???? Det krävs mycket från en mamma att lämna ifrån sitt barn men om detta är sant då borde han varken vara hos henne eller oss.

Jag har sagt till min sambo om han visar det minsta tendens av detta beteende kommer jag att skicka ut både min sambo och hans son från mitt hus!

Det får hans föräldrar ansvar för det är inte mitt.

Och ja , jag har klump i magen för inatt var han uppe 3-4 gånger och gick i hallen!

Vadå från ingenstans? Visste du inte om att din sambo har barn? Märkligt förhållande ni haft i så fall. Oavsett så får ni sälja huset om det är gemensamt, alternativt att du kastar ut dem så du slipper ha en klump i magen eftersom du inte tål dem.
Svar på tråden Fast i situationen ????