• Anonym (Tjej35)

Ni kvinnor om onanerar -hur gör ni och hur mår ni efteråt?

Hej tjejer!

Hur ofta och hur gör ni när ni onanerar?

Sexleksaker? Vad för sexleksak?

Porr? Vad för porr?

Dusch?

Händerna?

Och hur mår ni efteråt?

Jag har en sexleksak som jag använder. Tittar ofta på porr....

Men mår ofta lite dålig efteråt. Det är ju jobbigt.

Hur känner ni?

• Svar på tråden Ni kvinnor om onanerar -hur gör ni och hur mår ni efteråt?
  • Anonym (1)

Mådde också dåligt som ung efteråt och försökte hålla mig borta från det. Nu tänker jag inte skämmas längre för min sexualitet! Ofta blir det. Innan varje dag men nu är jag sambo och då blir det inte lika ofta, även om jag skulle vilja.

• Anonym (EN)
    Anonym (Tjej35) skrev 2020-11-02 21:51:09 följande:

Hej tjejer!

Porr? Vad för porr?

Dusch?

Händerna?

Och hur mår ni efteråt?

Hur känner ni?

Onanerar ofta, ibland varje dag. Smeker klitoris med fingrar eller leksak, ibland använder jag dildo samtidigt - beror på.

Kollar porr ibland. Kollar på allt möjligt, oftast korta klipp.

Duschen händer att jag använder. Händerna använder jag. Sexleksaker har jag en hel del. Gillar min lilla wand och Womanizer.

Mår efteråt? Känner mig nöjd och tillfredsställd.

Mår dåligt? Varför i hela friden då?
  • Anonym (livsgåva)

Gör på massa olika sätt, händer, dusch, dildo mm och mår ofta förträffligt både under och efteråt. Jag brukar sexta med mig kk och tillsammans kommer vi när vi inte kan träffas. Fantasierna räcker långt och jag föreställer mig hans händer och tunga över min kropp. När jag är själv kan det vara olika bilder på snygga män och händelser som skänkt mig mycket njutning. Känna dem djupt inne i mig osv.

Använder mig aldrig av porr mer. Blir helt avtänd och äcklad av porr. Kan däremot uppskatta erotisk konst och bilder.

• Wilmis87

Hur ofta, i snitt skulle jag säga 3-4 gånger i veckan, men varierar. Under mensen händer bla inget.

Hur? Det beror lite på. ÄR jag bara ute efter en snabb orgasm så gnider jag klittan, eller varför inte ta hjälp av duschen. Har jag gott om tid och riktigt vill njuta så har jag en liten samling med dildos. Och då gärna med plugg eller dildo i baken.

Porr? Nej, tänder inte på det. Fantasier i mitt huvud fungerar mycket bättre.

Hur jag mår efteråt? Tillfredställd och nöjd. Fast inte alltid varit så. I början när jag upptäckte mig kunde jag ha skuldkänslor över vad jag gjorde. Men nu på äldre dar skäms jag inte över min njutning.

• Anonym (Kåtfia)

Onanerar oftast nån gång per dag. Ibland mindre när det är mycket runt omkring i livet. Har aldrig mått dåligt efteråt. Men förstått via många av mina väninnor att det är rätt vanligt. Att typ skam och skuld känslor tar över när alla hämningar släppt efter man fått orgasm.

Jag klittrar oftast med mina fingrar. Pullar mig till sköna orgasmer. Många gånger ser jag på porr på mobilen. Kan va väldigt olika jag kollar på. Ibland nåt klipp från personer jag sexchattat med. Gillar bla amatör, kinky, runk klipp, massage

Har olika dildos och naturligtvis en satisfyer :)

Har regelbundet sex på hemmaplan.

• Anonym (Ensam & singel)

Jag använder en vibrator.
    Hatar att ta på mig själv.
    Har ångest efteråt, känner mig ännu mer ensam och värdelös.

• Anonym (Lite salt)

Onanerar kanske varannan vecka. Använder ibland dildo, alltid fingrar på klitoris. Fantiserar fritt eller läser erotiska noveller, skulle aldrig titta på porr som känns smutsigt. Det finns många bra erotiska noveller på nätet.

Jag känner mig skönt anslappnad efteråt.

• Mandel

Ofta och med bara fingrarna. Gillar inte leksaker så värst mycket. Har testat en del, men inte hittat någon som jag gillat.
    Och nu förtiden är det oftast särbon jag fantiserar om. Han är otroligt sexig i mina ögon och min kropp reagerar helt galet på honom.
    Mår bra efteråt. Lugn och avslappnad och kan ibland använda onani för att få orgasm för att kunna somna lättare om jag är lite stressad.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Xx)

3-6 ggr/veckan kanske, utöver sex med maken, ibland är han delaktig i min onanering och då övergår det ju till sex sen så jag vet inte om det gills som onanering? Fingrar eller klitorisvibrator, annars analplugg och dildo beroende på hur sugen jag är.

Ja, dildos och vibratorer, duschhandtaget i badet händer rätt ofta.

Porr? Vad för porr?

Tecknat isåfall.

Dusch?

Ja.

Händerna?

Ja.

Och hur mår ni efteråt?

Mår bra, psykiskt och fysiskt avslappnad.

TILL TS:

Vad är jobbigt?

• Anonym (Lycka till)

Hej tjejer!

Hur ofta och hur gör ni när ni onanerar? Varierar, från två gånger per dag till tre gånger per vecka. 

Sexleksaker? Vad för sexleksak? Två vibratorer, en "vanlig" och en lufttrycksvibrator.

Porr? Vad för porr? Jag läser sexnoveller och sedan tittar jag på hentai (jag vet att ingen kommer till skada, jag tycker att det är mer fantasieggande och kreativt också)

Dusch? Nej, faktiskt inte, tycke rom att gilla ner när jag onanerar. 

Händerna? Ja, det är det bästa.

Och hur mår ni efteråt? Riktigt bra. Jag kan ha onanerat en snabbis för att minska stress, eller en lång stund som en del i en fantasi. Oavsett mår jag alltid bra.

Hur känner ni?

Jag har också noterat att när jag tittar på riktig porr så kan jag må dåligt efteråt. Det är därför jag tittar på Hentai (tecknad porr).

Jag tror för mig är onani något som är bara för mig. Jag onanerar ofta. Det bästa är om jag kan bara ligga ner och fantisera. Ibland läser jag sexnoveller (triggar igång fantasin) eller hentai (just för att det finns alla möjliga kreativa scenarion och för att jag veta att ingen kommit till skada). Testa att sluta kolla på porr. Fantisera mer. Ta tid på dig och bygg upp ett scenario i ditt huvud alternativt titta på hentai. Det är viktigt att du mår bra. Man vill ha kicken som en orgasm ger, men utan negativ känsla efteråt. Lycka till!  
  • Anonym (jao)

Hej tjejer!

Porr? Vad för porr?

Dusch?

Händerna?

Och hur mår ni efteråt?

Hur känner ni?

I genomsnitt skulle jag säga gånger i veckan. 
    Teknik varierar lite. Oftast är det rätt snabbt med fokus på att bara ta mig till orgasm. Fingrar på klitoris, gärna med glidmedel. Ibland öppnar jag nåt porrklipp men det brukar bara ta några minuter. Nån gång varannan vecka använder jag satisfyer, men jag föredrar oftast fingrar.
    Nån gång i månaden "anstränger" jag mig lite mer, kanske med analplugg eller analt med dildo. 
    Nån gång varannan-tredje vecka är det onani med utbyte av bilder och tankar med distans-kk eller vad en nu ska kalla det för. Cybersex kanske? Då brukar det fortfardne vara fingrar på klitoris för orgasm, men mer av fantasi och smek och sånt i övrigt. 
    Förr älskade jag att onanera med duschstråle, men på den dusch jag har idag kan jag inte få loss duschhuvudet så det är länge sen! :P

Mår inte ett dugg dåligt efteråt, har i princip aldrig gjort det.
  • Anonym (o ja)

Jag onanarar ca 3-6 ggr i veckan som komplement till sex med maken 2-4 ggr i veckan. 

Jag använder olika tekniker beroende på hur sugen jag är, var jag är och vilken tid jag har på mig. Oftast blir det bara fingrarna för att snabbt ta mig till orgasm. Detta kan jag ibland göra när jag lyssnar på något tråkigt telefonmöte där jag inte ska prata. Ibland båda händerna med ena handens fingrar på klittan och andra handen stimulerar g-punkten. Detta ger helt klart skönast orgasm. Ibland tar jag till något föremål istället för fingrarna. Ibland får föremålet glida in i analöppningen med. Har i dagsläget ingen sexleksak, men har köpt en kalender så snart kommer jag att ha lite smått och gott att testa.

Ibland läser jag någon sexnovell för att öka på kåtheten och ibland tittar jag på något porrklipp, gärna med flera män på en kvinna (detta skäms jag lite för och brukar radera historiken, inget som min man vet heller).

Ibland tar jag duschen till hjälp.

Men ibland lyckas jag inte komma direkt och får ta till lite hårdare och snabbare stimulans. Men när jag till sist kommer är det inte lika skönt som vanligt.

Jag mår alltid bra efteråt, men har bieffekten att jag ofta fortsätter att vara kåt och vill ha min mans kuk ändå. Och då kan jag komma snabbt och enkelt av bara penetration.

• Anonym (Mums)

Har absolut inte dåligt samvete eller mår dåligt om/när jag onanerar - varför skulle jag ha det? Är ju avslappning för kroppen och sinnet Glad

Använder oftast fingrarna och är jag ensam hemma så tittar jag gärna på en porrfilm med double penetration, blir alltid upphetsad av att se två rejäla kukar i båda hålen. Inte så säker på att jag vill uppleva det själv, men visuellt tänder det mig. Tycker mest det är synd att jag oftast kommer så fort, men det känns avslappnat och behagligt efteråt Glad

• Pussan

Jag mår jättebra efteråt! Sommartid är den bästa stunden på hela dagen efterfrukost-ciggen på balkongen (som är utan insyn), då får jag ofta en orgasm med hjälp av två fingrar som masserar klittan. Det känns lite coolt att sitta naken på balkongen...
    När det är för kallt på balkongen och jag måste vara inomhus kollar jag gärna porr på morgonstunden, och då rätt hårt, helst dp eller gb. Då har jag ofta hjälpmedel. Ibland en riktigt tjock dildo, och andra gånger en liten vibtrator som sitter på ett finger. Variation är bra. 

• Anonym (Men alltså..)

Min kärring kan ha väldigt bra sex med mig.
    Kanske inte kommer varje gång. Om hon inte behöver så somnar vi - om hon vill så hjälper jag henne med att smeka nacke och bröst.
    Efter 7 år så är vi väldigt nöjda med vårat samliv, hahaha

• Anonym (EN)
    Anonym (Men alltså..) skrev 2020-11-07 23:51:21 följande:

Min kärring kan ha väldigt bra sex med mig.

Kanske inte kommer varje gång. Om hon inte behöver så somnar vi - om hon vill så hjälper jag henne med att smeka nacke och bröst.

Efter 7 år så är vi väldigt nöjda med vårat samliv, hahaha

Vad har det med onani att göra? Jag får orgasm varje gång jag har sex med min sambo, oftast flera, vi har sex ofta. Jag onanerar ändå, det är två skilda saker.

Du tycker att din fru har bra sex med dig, hon får inte orgasm varje gång och du smeker hennes nacke och bröst? Undrar om din fru hade skivit att hon var lika nöjd :) Det hade inte jag varit :)
  • redstripe

Det här är en av mina favorit trådar här. Blir glad och kanske t.o.m. lite kåt av att höra om alla kvinnor som njuter på egen hand och mår bra.

• Anonym (JP)

Jag onanerar mycket mer sällan nu än tidigare. Innan var det i princip dagligen, nu har det varit en gång kanske varannan vecka sista månaderna.

Jag använder bara händerna och kollar oftast på amatörporr under tiden.

Mår bra efteråt men kan bli lite nedstämd ändå, mest av känslan att det inte är den typen av njutning (alltså onani) jag vill ha egentligen.

Halvt OT: Jag har hört många som gillar att onanera med duschen. Antingen är det fel på mig eller min dusch för jag får då ingen direkt njutning av en duschstråle. Förklara gärna hur ni gör ni som gillar det. Vad är tricket?!

• Anonym (EN)
    Anonym (JP) skrev 2020-11-09 00:40:39 följande:

Jag onanerar mycket mer sällan nu än tidigare. Innan var det i princip dagligen, nu har det varit en gång kanske varannan vecka sista månaderna.

Jag använder bara händerna och kollar oftast på amatörporr under tiden.

Mår bra efteråt men kan bli lite nedstämd ändå, mest av känslan att det inte är den typen av njutning (alltså onani) jag vill ha egentligen.

Halvt OT: Jag har hört många som gillar att onanera med duschen. Antingen är det fel på mig eller min dusch för jag får då ingen direkt njutning av en duschstråle. Förklara gärna hur ni gör ni som gillar det. Vad är tricket?!

Vattenstrålar/stråle på klitoris, skönt
  • Anonym (jao)
    Anonym (JP) skrev 2020-11-09 00:40:39 följande:

Jag brukar ta av själva duschmunstycket och ha bara en bred stråle direkt från slangen på halvlågt tryck rakt mot klitoris. 
Svar på tråden Ni kvinnor om onanerar -hur gör ni och hur mår ni efteråt?