Ni kvinnor om onanerar -hur gör ni och hur mår ni efteråt?
Hej tjejer!
Hur ofta och hur gör ni när ni onanerar? Varierar, från två gånger per dag till tre gånger per vecka.
Sexleksaker? Vad för sexleksak? Två vibratorer, en "vanlig" och en lufttrycksvibrator.
Porr? Vad för porr? Jag läser sexnoveller och sedan tittar jag på hentai (jag vet att ingen kommer till skada, jag tycker att det är mer fantasieggande och kreativt också)
Dusch? Nej, faktiskt inte, tycke rom att gilla ner när jag onanerar.
Händerna? Ja, det är det bästa.
Och hur mår ni efteråt? Riktigt bra. Jag kan ha onanerat en snabbis för att minska stress, eller en lång stund som en del i en fantasi. Oavsett mår jag alltid bra.
Jag har en sexleksak som jag använder. Tittar ofta på porr....
Men mår ofta lite dålig efteråt. Det är ju jobbigt.
Hur känner ni?
Jag tror för mig är onani något som är bara för mig. Jag onanerar ofta. Det bästa är om jag kan bara ligga ner och fantisera. Ibland läser jag sexnoveller (triggar igång fantasin) eller hentai (just för att det finns alla möjliga kreativa scenarion och för att jag veta att ingen kommit till skada). Testa att sluta kolla på porr. Fantisera mer. Ta tid på dig och bygg upp ett scenario i ditt huvud alternativt titta på hentai. Det är viktigt att du mår bra. Man vill ha kicken som en orgasm ger, men utan negativ känsla efteråt. Lycka till!