• Oliver09

    Julkalender med sexleksaker

    Hej!

    Min fru och jag fick vårt första barn för nästan 3 år sedan.
    Vi har ett trevligt sexliv, men jag önskar att det hände lite mer. Jag tror att hon också skulle vilja det.

    Vi pratar åtminstone ofta om att testa lite mer sexleksaker (vi använder nästan alltid en vibrator för henne när vi har sex).

    Förra året såg jag den här julkalendern på Sinful.se men jag lyckades inte köpa den innan den var slutsåld. Nu överväger jag att köpa den i år som en överraskning till min fru.
    Vad tycker ni om det? Är det nån som har erfarenhet av en sån här julkalender? 
  • Svar på tråden Julkalender med sexleksaker
  • Anonym (Har köpt)

    Köpt deluxe-varianten. Hört bra om den! Hoppas ngt passar oss, jag är gravid, så lite extra känslig. Vill ha december nu så jag får öppna... ????

  • Anonym (???)
    Oliver09 skrev 2020-11-03 15:06:37 följande:
    Hej!

    Min fru och jag fick vårt första barn för nästan 3 år sedan.
    Vi har ett trevligt sexliv, men jag önskar att det hände lite mer. Jag tror att hon också skulle vilja det.

    Vi pratar åtminstone ofta om att testa lite mer sexleksaker (vi använder nästan alltid en vibrator för henne när vi har sex).

    Förra året såg jag den här julkalendern på Sinful.se men jag lyckades inte köpa den innan den var slutsåld. Nu överväger jag att köpa den i år som en överraskning till min fru.
    Vad tycker ni om det? Är det nån som har erfarenhet av en sån här julkalender? 
    jag tänkte bara: orkar man med en sexöverraskning varje dag i 24 dygn i sträck? Drömmer
  • Anonym (55tt)

    Jag hade inte uppskattat det. Men det är såklart olika från person till person.

  • Anonym (kvinna)

    Har också köpt en. Jag vill börja öppna NU för jag ser också problemet med att testa något varje dag. Men det går ju att samla ihop 3-4 stycken saker och testa samtidigt (om de är kompatibla). Kollade förstås på "spoilern" så att jag vet vad som finns i den, och det går ju att samla ihop de grejer som hör ihop, tex finns det en del bondage saker i min och då kan man ju köra mer seriöst när man testar det. Finns också glidmedel (anal) och ett par buttplugs, så de hör ju ihop. Och i min antar jag att "huvudnumret" finns i paket nr 24 (Satisfyer Pro 2).

Svar på tråden Julkalender med sexleksaker