• Anonym (Julen)

Julklappstips till 13årig kille

Min son på 13 år önskar sig typ ingenting. Har ni samma "problem"? Blir ju fel att köpa till de andra barnen men inte honom. Ger ni pengar till samma värde som de andra barnen får isåfall? Vad önskar sig din son?

Tacksam för tips :)

• Svar på tråden Julklappstips till 13årig kille
  • SweeneyTodd

Ett par Converse.

Yes that's why I'm crowned queen, and I ain't lookin' for the prom king
  • Anonym (Mor)

Inlines

Poäng/pengar etc i ngt spel han gillar

Abonnemang på bra streamingtjänst

Besök på klätterhallen/trampolinparken/höghöjdsbana

Tidningsprenumeration

(Har ingen son, men det här är de idéer jag fick.)

• Anonym (Nybliven 14-åring)

Sonen önskar sig en ny mobil, presentkort till playstation store så han kan köpa olika saker i ett spel, en stol avsedd för spelande, nya skor samt lite pengar. Han vet att han inte får allt han önskar och vet även att jag brukar fråga efter både dyrare och billigare alternativ på önskelistan

Att ge ingenting alls är inte okej om syskonen får julklappar. Då är det bättre att ge någon mindre, genomtänkt klapp + pengar så han kan köpa något han vill ha.

• kusbölehelvete

Pratar han om att vilja skaffa am-kort när han fyller 15? Om han gör det så kanske köpa en moppe att ordna till eller en bil för att göra om till a-traktor.

Julen när min dotter var 14 blev det presentkort för am-kort och vid födelsedag en halv volvo(hon fick betala andra halvan själv) sen har vi lagt in pengar för galler etc.

Svar på tråden Julklappstips till 13årig kille