90% av tinderkillar har otroligt stark barnlängtan!!
Man tror generellt att män inte alls har en lika starkt barnlängtan som kvinnor och att män gärna väntar längre innan de vill sätta barn till världen.
Detta är fel. Har själv gjort empiriska studier på detta och kommit fram till att män är MER barnsugna är kvinnor faktiskt.
Jag har dejtat i några år nu. Och jag har räknat fram att i 90% av fallen vill mina dejter sexa oskyddat. 90%. Jag är väldigt tydlig med att jag inte går på preventivmedel (har blodpropp i familjen och avråds från hormoner helt) och att jag har en barnlängtan.
Det har gått så långt så att jag nu måste säga när dejten strular att ja men då kan det mycket väl bli barn ikväll. Men ändå är det många av dem som ändå velat köra oskyddat trots uppmaning.
Pratade med några singelkompisar och de hade liknande erfarenhet! Vi kan bara utifrån detta konstatera att män verkar längta mer efter barn än vi kvinnor. Vilket är en glädjande nyhet såklart.
Kul!
Den logiska förklaringen måste ju vara så, annars hade ju män såklart skyddat sig. Alternativet skulle ju vara att majoriteten män har en mental nedsättning. Vilket jag inte anser kan vara fallet.
Så vill ni träffa en partner att föröka er med tjejer, välj Tinder!