Inlägg från: snelponnyhest |Visa alla inlägg
  • snelponnyhest

BIM dec 2020

Jag har hade BIM den 26/12 och idag när jag skriver är det 28/12. Fick negativt test imorse men då var det inte heller någon mens. Nu på kvällen har jag fått bruna flytningar med lite blod i vilket är väldigt ovanligt för mig då har jag endometrios och min mens rivstartar allting med väldigt mycket blod och blodklumpar. Har läst mig till att man kan ha lite bruna/blodaktiga flygningar i början men är ändå orolig att det inte tagit sig. Jag har jäääättesvullna tuttar, sura uppstötningar, kissar mer än vad jag brukar och är väldigt mycket tröttare trots att jag sover mina timmar. Vet inte om symptomen bara är önsketänkande eller dem är riktiga.

• snelponnyhest
    FruH2 skrev 2020-12-28 23:09:23 följande:

Haha! Skönt att höra... för jag har med blivit stammis! Jag har använt både tidiga; rfsu,cb och babyplan, sen även vanliga test: rfsu och testlagret. Hoppas innerligt att mensen inte dyker upp för någon av oss, Vore så härligt om den inte gjorde det! Men som sagt av alla test har inget visat något för min del.. tycker det är otroligt jobbigt att inte veta hur det ska kännas om man är gravid eller inte, haha!

Har läst på många forum senaste dygnet om folk som plussat efter bim så hoppet är ju det sista som försvinner

Idag kom mensen - extremt mycket. Tog test och det är negativt
  • snelponnyhest
    FruH2 skrev 2020-12-28 23:09:23 följande:

Haha! Skönt att höra... för jag har med blivit stammis! Jag har använt både tidiga; rfsu,cb och babyplan, sen även vanliga test: rfsu och testlagret. Hoppas innerligt att mensen inte dyker upp för någon av oss, Vore så härligt om den inte gjorde det! Men som sagt av alla test har inget visat något för min del.. tycker det är otroligt jobbigt att inte veta hur det ska kännas om man är gravid eller inte, haha!

Har läst på många forum senaste dygnet om folk som plussat efter bim så hoppet är ju det sista som försvinner

Idag kom mensen - extremt mycket. Tog test och det är negativt
    MSL08 skrev 2020-12-28 22:37:58 följande:

Har också läst att man kan få någon typ av blödning i samband med mens trots att man är gravid. Har för mig att om blödningen är annorlunda mot vad man vanligtvis brukar ha så kan det bero på graviditet. Om den fortsätter att vara sparsam eller upphör tidigare än än vad den brukar kanske du kan ta ett nytt test och se?

Idag kom mensen - tog ett cb digitalt och det kom tillbaka negativt
  • snelponnyhest
    MSL08 skrev 2020-12-29 13:15:06 följande:

Men nej vad tråkigt!! :(

Har själv endometrios och min erfarenhet är att mensen blir rätt jobbig även i de fall man inte hoppas på ett plus. Hoppas att du är ledig nu och kan kurera dig med en chokladask och en bra långfilm. Skickar en stor kram till dig!

Jag inväntar fortfarande mensen, den har inte kommit än men symptomen är där så jag tror den dyker upp närsom nu.

FruH2 : Hur går det för dig?

Ja det är ju inte bara för ett negativt graviditetstest jag blir ledsen utan också att behöva stå ut med smärtan ännu än månad. Försöker hålla mig borta ifrån alla sorters mediciner nu för att öka mina chanser men denna mensen kommer bli tuffare än någonsin... Ja jag har fått sjukanmäla mig så det ska jag verkligen. Styrkekramar till dig också som pallar med och kämpar på med denna skit sjukdomen.

Håller tummarna för dig att den inte kommer??
Svar på tråden BIM dec 2020