BIM dec 2020
BIM -3
En svag linje eller inbillar jag mig ?
Visade maken och han tyckte se ett streck ..?
Har ändrat kontrasten lite så det syns bättre , svårt att få med på bild :/
BIM -3
En svag linje eller inbillar jag mig ?
Visade maken och han tyckte se ett streck ..?
Har ändrat kontrasten lite så det syns bättre , svårt att få med på bild :/
Plussade ikväll och känslorna är otroligt blandade. Vill känna mig lycklig men med två missfall på raken känns det lite svårt eftersom jag inte alls känner mig gravid, har verkligen inga symptom över huvud taget. Är lite rädd att den redan har dött och att kroppen inte fattat det för med mina tidigare som slutade i missfall kände jag symptom tidigt. När började ni känna symptom?
Tempen har sjunkit imorse från 36.78 till 36.62 så tror att mensen är på g tyvärr :(
Om nån vill lägga till mig i listan så vore det snällt. Jag sitter aldrig vid dator så det är svårt att få till.
1/12 Milie, 33 år, tredje barnet (plussat)
Imorse kom temperatur-dippen och nu kom mensen. :/ så inget positivt test för mig den här månaden tyvärr. Men lycka till till er andra <3
En fråga gällande progesteron. Börjar man ta det direkt efter äl eller när tar man det mer exakt? Har du tips på någon bra? Kollade lite på VagiVital Aktivgel 36 ml (cirka 30 doser).
Ser ni höjning? Eller man kanske inte kan se de så tidigt? Första bilden är från igår ägglossning + 9 och nedersta idag ägglossning + 10 :) samt, de kan väll inte vara spökstreck om jah fått positivt två dagar i rad?
Tråkigt att höra, när har du din beräknad mens?
Jag har min imorn och har haft mensvärk från gårdagen, tog också ett test igår kväll som visade svagt plus och ett digitalt idag på morgonurin som visade det ett ej gravid!
Okej, insåg inte att den var så svår att få tag i. Googlade bara och klickade på en av de första som dök upp, men nu har jag läst på lite. Tack så mycket för tipset i alla fall :) Tänker om mensen kommer innan 17e så beställer jag hem en för då har lutealfasen varit för kort.
Ja, det är svårt. Först vart det vart ett svagt ljusblått streck och nu har det blivit svagt mörkblått/blågrå, säger det något?