Inlägg från: barnlängtan2021 |Visa alla inlägg
  • barnlängtan2021

    Ni som ätit letrozol

    Hej. Jag har också ätit min första kur letrozol och ska på vul på måndag. Slutade med mina ppiller för nästan 1,5 år sen. Igår och idag har jag haft lite som ilningar till och från, så hoppas att jag har ett ägg..

  • barnlängtan2021
    elsasbebis skrev 2020-11-15 08:05:59 följande:

    Lycka till! Håller tummarna. Jag får svar på måndag pm jag haft nån öl, fick ta ett progesteron blodprov. Hafe vätska bakom livmodern vilket brukar va ett tecken på att äl skett Men fått negativt svart på alla ältest. Haft ont i magen hela helgen & mått illa & yrsel. Väntar spänt på svar


    Spännande! Håller tummarna för dig!
  • barnlängtan2021
    elsasbebis skrev 2020-11-15 17:55:42 följande:

    Kom gärna med en uppföljning efter ditt besök om du vill dela med dig.


    Framåt eftermiddagen har jag fått ont i ena äggledaren så det är väl lovande haha
  • barnlängtan2021
    elsasbebis skrev 2020-11-23 16:22:55 följande:

    Åh va spännande! Håller tummarna för dig! Jag har börjat om och ska köra dubbelkolla denna gång. Tar sista proveratabletten på onsdag. När kan du testa?


    1 december. Känns som en evighet tills dess. Har haft ömma bröst och molande mensvärk typ som kommit och gått de senaste dagarna. Nu har jag även fått rätt mycket vita flytningar så vet inte vad som händer riktigt haha
  • barnlängtan2021
    elsasbebis skrev 2020-11-29 19:02:31 följande:

    Jag hoppas verkligen & håller tummarna!! Har du barn innan eller är det första?


    Nej det är första :) haft massor med symtom men tänker ju bara att det är mensen som är på g.
  • barnlängtan2021
    elsasbebis skrev 2020-11-30 18:04:28 följande:

    Spännande!! Tänk Positivt! Ska du testa imorn eller håller du dig ett par dagar? 1????


    Har tänkt testa imorgon :) Men är förberedd på ett negativt test även fast jag är typ säker på att mensen inte kommer haha.
  • barnlängtan2021
    elsasbebis skrev 2020-12-02 18:12:01 följande:

    Hur har det gått?? Så spännande ????


    Jadu jag vet inte riktigt. Testet var negativt men sen lämnade jag det framme för sambon skulle se när han vakna, sen när jag kom hem från jobbet på kvällen så hade testet blivit positivt. Idag har jag inte haft några symtom alls förutom lite ömma bröst men mensen lyser med sin frånvaro så jag har ingen aning faktiskt.
  • barnlängtan2021
    elsasbebis skrev 2020-12-07 07:21:43 följande:

    Men åh sånt är så jobbigt. När man inte vet Du får ta ett nytt! Hpller verkligen tummarna. Testet borde ju inte bli positivt om det inte är nått. Jag va på vul precis med ett ägg på 18 5 cm så nu hoppas vi att plussat kommer till Jul :)


    Jag fick min mens i fredags så igår började jag med ny kur letrozol. Har nytt vul inbokat den 17. Får hoppas att det går för dig nu! :)
  • barnlängtan2021
    elsasbebis skrev 2020-12-08 06:02:20 följande:

    Men din kur funkade iaf det är en bit på vägen! En del (typ jag) får hålla på att trixa med dosering länge innan det ena funkar rätt. Håller tummarna för dig till nästa gång.


    Ja har hört det med. Får hoppas att kuren fungerar lika bra den här gången också!
Svar på tråden Ni som ätit letrozol