• Anonym (Grå)
    Sun 8 Nov 2020 09:05
    1377 visningar
    65 svar
    65
    1377

    Finns det ens någon sajt som fungerar sämre än Familjeliv?

    Jag kommer då inte på någon!

  • Svar på tråden Finns det ens någon sajt som fungerar sämre än Familjeliv?
  • Anonym (ooo)
    Sun 8 Nov 2020 09:08
    #1
    -1

    flashback- varje gång jag går in där mår jag nästan illa över det rasistiska språkbruket, så jag går ut igen. 

  • Anonym (Vadgö­rvihär­?)
    Sun 8 Nov 2020 09:10
    #2

    Det fascinerande är att vi är så många som av någon anledning står ut, fastän det är så mycket som strular. Det finns naturligtvis ännu sämre sajter, men de har nog inte i närheten av så många besökare som Familjeliv har.

  • Anonym (Tror inte det)
    Sun 8 Nov 2020 09:38
    #3

    Jag kommer faktiskt inte på nån.

  • hawtho­rne
    Sun 8 Nov 2020 09:39
    #4
    -2

    Varför sitter ni här och gnäller?
    Varför går ni inte över till åtminstone den näst sämsta och gnäller där istället?

  • Anonym (Vadgö­rvihär­?)
    Sun 8 Nov 2020 09:42
    #5
    hawthorne skrev 2020-11-08 09:39:26 följande:
    Varför sitter ni här och gnäller? Varför går ni inte över till åtminstone den näst sämsta och gnäller där istället?

    Förmodligen för att här finns något som vi inte lyckats hitta någon annanstans. Men som sagt, fascinerande är det.
  • hawtho­rne
    Sun 8 Nov 2020 09:46
    #6
    Anonym (Vadgörvihär?) skrev 2020-11-08 09:42:50 följande:

    Förmodligen för att här finns något som vi inte lyckats hitta någon annanstans. Men som sagt, fascinerande är det.
    Det där var världens sämsta ursäkt.
    Du står ut med världens sämsta sajt bara för att den har något litet du inte hittar någon annanstan istället för att stå ut med något som är bättre men saknar det där lilla extra?
    Kyss mig på måndag.

    Jag tror att ni som gnäller är energitjuvar som hellre skyller allt på alla andra istället för att bidra till att det blir bättre.
    metromode.se/halsa/6-tecken-pa-att-du-ar-en-energitjuv-det-har-kan-du-gora-at-det/
  • Anonym (Vadgö­rvihär­?)
    Sun 8 Nov 2020 09:50
    #7
    hawthorne skrev 2020-11-08 09:46:22 följande:
    Det där var världens sämsta ursäkt. Du står ut med världens sämsta sajt bara för att den har något litet du inte hittar någon annanstan istället för att stå ut med något som är bättre men saknar det där lilla extra? Kyss mig på måndag. Jag tror att ni som gnäller är energitjuvar som hellre skyller allt på alla andra istället för att bidra till att det blir bättre. metromode.se/halsa/6-tecken-pa-att-du-ar-en-e.../

    Vem sade att det var något litet? Uppenbarligen hittar vi något här som är så stort och betydelsefullt att det är värt besväret att stå ut md en ständigt laggande sajt med sömniga moderatorer.
  • Anonym (A)
    Sun 8 Nov 2020 09:58
    #8
    hawthorne skrev 2020-11-08 09:39:26 följande:

    Varför sitter ni här och gnäller?

    Varför går ni inte över till åtminstone den näst sämsta och gnäller där istället?


    Någon naiv del av en hoppas väl att något ska göras. Men det har ju varit så här i flera år och blir värre hela tiden så det är som sagt lite naivt.

    Gillar den här nya buggen där man inte kan skriva M. Den ger en möjlighet att jobba på sin anger management.

    Eller som innan när jag postade ett svar i en tråd men svaret hamnade i en annan tråd! Haha! Det är så galet så man kan bara garva åt det.
  • Anonym (Vadgö­rvihär­?)
    Sun 8 Nov 2020 10:08
    #9
    Anonym (A) skrev 2020-11-08 09:58:25 följande:
    Gillar den här nya buggen där man inte kan skriva M. Den ger en möjlighet att jobba på sin anger management.

    Den har jag missat!
  • hawtho­rne
    Sun 8 Nov 2020 10:10
    #10
    Anonym (Vadgörvihär?) skrev 2020-11-08 09:50:08 följande:

    Vem sade att det var något litet? Uppenbarligen hittar vi något här som är så stort och betydelsefullt att det är värt besväret att stå ut md en ständigt laggande sajt med sömniga moderatorer.
    Jag gjorde det som du vet, varför undrar du?

    Jag gjorde det därför att det rimligtvis borde vara just litet.  Därför att det där som är stort och betydelsefullt bör man kunna hitta på andra ställen än på internet oavsett om det är forum eller inte.
Svar på tråden Finns det ens någon sajt som fungerar sämre än Familjeliv?