• scrapcore

    Vuxna på Leo's lekland

    Jag funderar på att ta med min partner på Leo's lekland när vi firar vår årsdag. Vi har inga barn och inget vi kan låna heller. Tror ni personalen släpper in oss och låter oss leka?

  • Svar på tråden Vuxna på Leo's lekland
  • scrapcore
    Mortiscia80 skrev 2020-11-08 13:40:31 följande:

    Jag tror inte de kommer att släppa in er utan barn.


    Borde dom inte skriva någonstans då att det endast är för barn?
    Mortiscia80 skrev 2020-11-08 13:40:49 följande:

    Dessutom låter det inte som nån bra idé med corona.


    Har du något tips på någon lika kul "coronasäker" aktivitet?
  • Mortiscia80
    scrapcore skrev 2020-11-08 14:37:04 följande:
    Borde dom inte skriva någonstans då att det endast är för barn?
    Mortiscia80 skrev 2020-11-08 13:40:49 följande:

    Dessutom låter det inte som nån bra idé med corona.


    Har du något tips på någon lika kul "coronasäker" aktivitet?
    Det står att vuxna går in gratis och att vuxna får leka med sina barn, det står mycket riktigt ingenstans att vuxna inte får gå in ensamma men underförstått är det där ett nöjesställe för barn, det är liksom deras koncept, och tanken är att man har barn med sig när man kommer dit. Jag tror nog att du förstår det om du tänker efter att du nog inte skulle se ensamma vuxna leka där, inte ens om de inte vore riktigt som andra vuxna.

    Det finns mycket man kan göra både inne och ute men räcker det inte med en middag för två som ni lagar tillsammans i den enas hem? Dagtid kan ni utforska ett nytt naturområde där ingen av er varit förut, ta med en underbar picnic och varma filtar. Ni hittar nog på något.
  • Disa35

    Hmmm...det kanske finns aktiviteter för vuxna, typ klättervägg eller escape rooms eller något - fast då får ni hålla avstånd till alla andra, så klart.

    Annars kan ni ju leta reda på någon bra lekplats och ute och leka nattetid

  • Tomatmacka

    Varför i helvete skulle man åka dit utan barn? Är ni efterblivna? Visst jag har varit där en hel del med mina ungar men skulle aldrig få för mig att åka dit själv eller med min partner. Växer folk aldrig upp nuförtiden?

  • Kexsmula

    Självklart får ni inte gå dit! Endast vuxna med barn får leka och då är det mening att man ska leka med barnet, skulle folk göra det är det inte många föräldrar som hade vågat ta sina barn fig och det inser du nog själv om du tänker efter.

    Varför inte åka inomhusgokart eller spela inomhusminigolf? Eller kanske Laserdome?

  • scrapcore
    BernieLollo skrev 2020-11-08 16:52:13 följande:

    Otäckt. Vuxna utan barn som vill på Leo's lekland. Freaks. Och pedofilvarning.


    Hahah, vi är 20 år och har barnasinnet kvar. Tråkig inställning.
    Tomatmacka skrev 2020-11-08 20:49:54 följande:

    Varför i helvete skulle man åka dit utan barn? Är ni efterblivna? Visst jag har varit där en hel del med mina ungar men skulle aldrig få för mig att åka dit själv eller med min partner. Växer folk aldrig upp nuförtiden?


    Kul? Varför växa upp?
  • scrapcore
    BernieLollo skrev 2020-11-08 16:52:13 följande:

    Otäckt. Vuxna utan barn som vill på Leo's lekland. Freaks. Och pedofilvarning.


    Hahah, vi är 20 år och har barnasinnet kvar. Tråkig inställning.
    Tomatmacka skrev 2020-11-08 20:49:54 följande:

    Varför i helvete skulle man åka dit utan barn? Är ni efterblivna? Visst jag har varit där en hel del med mina ungar men skulle aldrig få för mig att åka dit själv eller med min partner. Växer folk aldrig upp nuförtiden?


    Kul? Varför växa upp?
    Mortiscia80 skrev 2020-11-08 17:21:36 följande:

    Det står att vuxna går in gratis och att vuxna får leka med sina barn, det står mycket riktigt ingenstans att vuxna inte får gå in ensamma men underförstått är det där ett nöjesställe för barn, det är liksom deras koncept, och tanken är att man har barn med sig när man kommer dit. Jag tror nog att du förstår det om du tänker efter att du nog inte skulle se ensamma vuxna leka där, inte ens om de inte vore riktigt som andra vuxna.

    Det finns mycket man kan göra både inne och ute men räcker det inte med en middag för två som ni lagar tillsammans i den enas hem? Dagtid kan ni utforska ett nytt naturområde där ingen av er varit förut, ta med en underbar picnic och varma filtar. Ni hittar nog på något.


    Vuxna och barn kan leka på samma ställen på badhus, luftland m.m. fast det egentligen är skapat för barnen. Varför skulle det inte gå där? Bara för att ingen gjort det förr?

    Dina förslag lät verkligen kul.
Svar på tråden Vuxna på Leo's lekland