Inlägg från: Mortiscia80 |Visa alla inlägg
  • Mortiscia80

Vuxna på Leo's lekland

Jag tror inte de kommer att släppa in er utan barn.

• Mortiscia80
    scrapcore skrev 2020-11-08 14:37:04 följande:
    Borde dom inte skriva någonstans då att det endast är för barn?
    Mortiscia80 skrev 2020-11-08 13:40:49 följande:

Dessutom låter det inte som nån bra idé med corona.

Har du något tips på någon lika kul "coronasäker" aktivitet?
    Det står att vuxna går in gratis och att vuxna får leka med sina barn, det står mycket riktigt ingenstans att vuxna inte får gå in ensamma men underförstått är det där ett nöjesställe för barn, det är liksom deras koncept, och tanken är att man har barn med sig när man kommer dit. Jag tror nog att du förstår det om du tänker efter att du nog inte skulle se ensamma vuxna leka där, inte ens om de inte vore riktigt som andra vuxna.

Det finns mycket man kan göra både inne och ute men räcker det inte med en middag för två som ni lagar tillsammans i den enas hem? Dagtid kan ni utforska ett nytt naturområde där ingen av er varit förut, ta med en underbar picnic och varma filtar. Ni hittar nog på något.
  • Mortiscia80
    scrapcore skrev 2020-11-09 05:35:10 följande:
    Hahah, vi är 20 år och har barnasinnet kvar. Tråkig inställning.
    Tomatmacka skrev 2020-11-08 20:49:54 följande:

Varför i helvete skulle man åka dit utan barn? Är ni efterblivna? Visst jag har varit där en hel del med mina ungar men skulle aldrig få för mig att åka dit själv eller med min partner. Växer folk aldrig upp nuförtiden?

Kul? Varför växa upp?Vuxna och barn kan leka på samma ställen på badhus, luftland m.m. fast det egentligen är skapat för barnen. Varför skulle det inte gå där? Bara för att ingen gjort det förr?

Dina förslag lät verkligen kul.
    Badhus är till för alla åldrar, lufthus har jag ingen aning om vad det är men lekland är ganska uppenbart för barn, inte vuxna eller blandade åldrar. Om ni nu fortfarande är så intresserade av barnlekar har ni ju fått förslaget att åka till en lekpark, och eftersom du själv nämner badhus kanske ni skulle åka till ett äventyrsbad. Mina förslag vände sig tyvärr till vuxna så det var nog mitt eget fel där, och dessutom med corona i åtanke, men ni hittar nog något som passar.
Svar på tråden Vuxna på Leo's lekland