• Anonym (TS)

    Ni som kände er säkra på barnets kön, hade ni rätt eller fel?

    Ni som redan från början av graviditeten kände er helt säkra och övertygade om att ni visste vad barnet hade för kön, hade ni rätt eller fel?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som kände er säkra på barnets kön, hade ni rätt eller fel?
  • Anonym (Hm)

    Kände på mig att det var en tjej och det var en tjej. Hade bara funderat på tjejnamn, hade inga namn till en kille.

  • Anonym (2 samma)

    Säker var jag absolut inte. Men arbetsnamnet på den första var "han" och det var en pojke. Andra barnet blev arbetsnamnet "hon" och jag lutade kanske ditåt också ( obs INTE önskade, bara trodde litegrann!) så jag blev lite förvånad när jag vaknade upp ur narkosen och efter andra frågan fick svaret att det var en pojke. Skrattande  

  • Anonym (K)

    Varit säker på pojke varje gång och har tre pojkar. :)

  • Mrs Green

    Jag trodde verkligen att det var en kille, men varje gång jag drömde (under graviditeten) att jag fick barn, eller hade barn, så var det en tjej i drömmen. Och det blev en tjej. 

  • IamtheRose

    Bombsäker på kille på de 3 första,så mycket att vi inte ens hade några tjejnamn till tvåan och trean. Blev 3 killar. På fyran (och sista) kände jag mig helt övertygad om att det var en tjej och minsann om det inte var en lillasyster.

  • lövet2

    Jag har varit säker varenda gång, men inte från start. Säkerheten har kommit under andra halvan av graviditeten. Ja, jag har haft rätt precis varenda gång.

Svar på tråden Ni som kände er säkra på barnets kön, hade ni rätt eller fel?