Inlägg från: Hejhejhemsktmyckethej |Visa alla inlägg
  • Hejhejhemsktmyckethej

    Hinnsvepning vecka 39 (38+0), resultat?

    Ska få en hinnsvepning nu i eftermiddag, har inga direkta känningar eller nånting så är helt inställd på att de inte kommer gå med min vanliga otur. Mitt andra barn. Aldrig fått en hinnsvepning tidigare.

    Nån som gjort hinnsvepning före BF, i samma vecka som mig, vad fick ni för resultat?

    Mår skit och orkar inte vara gravid mer, vill bara att det ska sättas igång nu ????

  • Svar på tråden Hinnsvepning vecka 39 (38+0), resultat?
  • Hejhejhemsktmyckethej

    Är öppen 3 cm, mjuk tapp men 1,5 cm kvar av tappen, BM gjorde en ordentlig svepning. Har gått ca 1 timme sen nu, blöder inget och känner inget men hoppas de vill sätta igång tills imorgon :)

  • Hejhejhemsktmyckethej

    Det verkar ju vara väldigt olika dedär med hinnsvepningar men BM förklarade för mig att som omföderska är chansen mycket större att den eventuellt lyckas, men kan ibland behövas fler än en.

    En del av slemproppen gick vid 22 tiden igår men känner inte av nått speciellt, så nånting har den väl gjort.

    Har skrivit till min BM och bett om eventuellt en till imorgon. Jag var som sagt öppen 3 cm, mjuk tapp men med 1,5 cm kvar så ingenting är ju omöjligt att det blir en liten hjälp på traven ??

Svar på tråden Hinnsvepning vecka 39 (38+0), resultat?