• Trean2021

    CB digital negativt BIM-2

    Hej!

    Jag undrar om någon har haft erfarenhet av ett negativt CB digital med veckoindikator för att sen få positivt.

    Tog ett sådant idag på BIM -2 och det står att man ska kunna ta den upp till 4 dagar innan beräknad mens. Jag hade fertilt sekret 26-27/10 och ägglossningssmärta 28/10 så jag gissar att äl skett däromkring. Efter tre missfall i rad så behöver jag nog lite hipp och det är därför jag skriver. Tar det sig inte denna månad blir det nog ingen bebis. Detta tar allt för mycket på krafterna

  • Svar på tråden CB digital negativt BIM-2
  • Anonym (Testare)

    Hej! Det jag har erfarenhet av är att dessa tester inte är lika känsliga som vissa stickor. Har du provat något annat? Kan du ha haft ägglossning senare åndå?

  • Trean2021

    Jag hade ett RFSU test som jag tog mitt på dagen idag men det va också negativt :(

    Jo, jag körde inte äl-tester denna månad så det är möjligt. Erfarenheten är dock att stegringen skett samma dag eller dagen efter min äl-smärta.

  • Anonym (Carola)

    Hoppas hoppas att det är för lågt för testet att upptäcka bara. Håller alla tummar och tår!

    Har ni vänt er och sökt hjälp för missfallen? Det gjorde vi, jag är rätt säker på att jag hade fortsatt få missfall efter missfall om vi inte hade fått hjälp. Omöjligt att veta men en känsla. Att få lägga över hela sitt ?ärende? och ansvar på dem var en sån otrolig lättnad! Kan varmt rekommendera det om ni inte gjort det innan. Nu har vi en liten son på 1 år. Lycka till!

Svar på tråden CB digital negativt BIM-2