• Anonym (Alfabeta)

    Hon vill aldrig ligga

    Jag är en man i 40-årsåldern som ser bra ut, vältränad och håller mig ung och fräsch.

    Jag har ett förhållande med en kvinna i min ålder sedan ett par år tillbaka som varit bra fram tills i våras.

    Vi har alltid haft massor med sex, snabbisar i köket och varje morgon och kväll. Nu kommer hon alltid med dåliga ursäkter till att hon inte vill ligga med mig. Att hon är stressad, trött, har mens (!), vill se en serie osv. För mig är det viktigt att ha sex dagligen gärna flera gånger för att hålla intimiteten vid liv, vilket jag gjort tydligt för henne. Jag har köpt krämer som ska göra det skönt för henne, köpt blommor och gått ner på henne i köket och fick då en utskällning!

    Häromnatten jobbade hon kvällsskift på akuten och jag satt uppe och väntade ända till klockan halv tolv för att vi skulle ha tid att vara intima. Hon duschade och jag antog att hon gjorde sig ren och fräsch för mig. Hon ville inte att jag skulle komma in i duschen (!) sedan ville hon bara sova! Jag förklarade flera gånger hur sugen jag var och skedade och smekte henne men hon kom med massa ursäkter. Blev uppriktigt förbannad.

    Jag har även en del saker jag vill prova i sängen, har skrivit ner dessa till henne. Det är inga svåra saker utan handlar om olika ställningar, att jag vill att hon pratar lite på ryska osv. Hon har gått från att vara en kåtbock till en riktigt tråkig människa i sänghalmen.

    Känner mig avvisad och arg. Några tips på hur jag får henne på hugget igen? Nu går hon med på samlag max tre gånger i veckan!

  • Svar på tråden Hon vill aldrig ligga
  • Anonym (Alfabeta)

    Kan tillägga att jag en gång i veckan tänder ljus och köper blommor och ställer fram choklad och väntar naken i soffan. Jag är romantisk och vill att hon ska vara lika kåt och glad som i början. Hon har inga barn att skylla på heller.

  • Anonym (hahaha)

    Haha bra försök där. Tänka sig att ha MAGE att inte orka ha sex efter ett sent pass på akuten Tungan ute

  • Anonym (Alfabeta)
    Lucius Vorenus skrev 2020-11-11 19:10:37 följande:

    Du låter skitjobbig


    ? Hur menar du då? Jag gör allting - bokstavligt talat allt - för att tillfredsställa min kvinna. Är man jobbig då?
  • Anonym (pv)

    Du blev förbannad för att hon inte ville ligga?
    Du skriver ett långt inlägg om dina egna behov. Men nämner inte hennes behov. 

  • Anonym (Alfabeta)
    Anonym (hahaha) skrev 2020-11-11 19:10:10 följande:

    Haha bra försök där. Tänka sig att ha MAGE att inte orka ha sex efter ett sent pass på akuten


    Jag kan förstå att man är trött efter ett jobbpass, men arbetar ju också om än hemifrån mellan 7:30 och 16:30 och blir trött utav det också. Men man får inte tappa sexlivet för det. Ser ingen ansträngning från hennes sida alls. Några tips?
  • Anonym (Alfabeta)
    Anonym (pv) skrev 2020-11-11 19:12:44 följande:

    Du blev förbannad för att hon inte ville ligga?

    Du skriver ett långt inlägg om dina egna behov. Men nämner inte hennes behov. 


    Det jag menar är att hon inte anstränger sig alls för att tillfredsställa mig eller sig själv sexuellt. Jag anstränger mig dagligen gällande hennes behov men ingenting duger. Känner mig avvisad utav henne. Hon tycks ju inte ha några behov alls utav detta?
  • Anonym (pv)
    Anonym (Alfabeta) skrev 2020-11-11 19:08:51 följande:

    Kan tillägga att jag en gång i veckan tänder ljus och köper blommor och ställer fram choklad och väntar naken i soffan. Jag är romantisk och vill att hon ska vara lika kåt och glad som i början. Hon har inga barn att skylla på heller.


    Jag tror det mer är mäns dröm att det ligger en naken kvinna i soffan
  • Anonym (-)
    Anonym (Alfabeta) skrev 2020-11-11 19:08:51 följande:

    Kan tillägga att jag en gång i veckan tänder ljus och köper blommor och ställer fram choklad och väntar naken i soffan. Jag är romantisk och vill att hon ska vara lika kåt och glad som i början. Hon har inga barn att skylla på heller.


    Det var romantiskt av dig att köpa choklad och blommor men att du ligger naken i soffan blir bara patetiskt.
  • Anonym (Alfabeta)
    Anonym (-) skrev 2020-11-11 19:19:58 följande:

    Det var romantiskt av dig att köpa choklad och blommor men att du ligger naken i soffan blir bara patetiskt.


    Har du några tips på hur jag kan hetsa upp henne på något annat sätt?
Svar på tråden Hon vill aldrig ligga