• Anonym (Alfabeta)

Hon vill aldrig ligga

Jag är en man i 40-årsåldern som ser bra ut, vältränad och håller mig ung och fräsch.

Jag har ett förhållande med en kvinna i min ålder sedan ett par år tillbaka som varit bra fram tills i våras.

Vi har alltid haft massor med sex, snabbisar i köket och varje morgon och kväll. Nu kommer hon alltid med dåliga ursäkter till att hon inte vill ligga med mig. Att hon är stressad, trött, har mens (!), vill se en serie osv. För mig är det viktigt att ha sex dagligen gärna flera gånger för att hålla intimiteten vid liv, vilket jag gjort tydligt för henne. Jag har köpt krämer som ska göra det skönt för henne, köpt blommor och gått ner på henne i köket och fick då en utskällning!

Häromnatten jobbade hon kvällsskift på akuten och jag satt uppe och väntade ända till klockan halv tolv för att vi skulle ha tid att vara intima. Hon duschade och jag antog att hon gjorde sig ren och fräsch för mig. Hon ville inte att jag skulle komma in i duschen (!) sedan ville hon bara sova! Jag förklarade flera gånger hur sugen jag var och skedade och smekte henne men hon kom med massa ursäkter. Blev uppriktigt förbannad.

Jag har även en del saker jag vill prova i sängen, har skrivit ner dessa till henne. Det är inga svåra saker utan handlar om olika ställningar, att jag vill att hon pratar lite på ryska osv. Hon har gått från att vara en kåtbock till en riktigt tråkig människa i sänghalmen.

Känner mig avvisad och arg. Några tips på hur jag får henne på hugget igen? Nu går hon med på samlag max tre gånger i veckan!

• Svar på tråden Hon vill aldrig ligga
  • Wald
    Anonym (Alfabeta) skrev 2020-11-11 20:07:41 följande:

Jag har påtalat från början hur viktigt sex är för mig så hon visste vad hon skrev under på när vi blev tillsammans.

Shit. Är du seriös med dina inlägg?

Jag blir ju ökentorr av att bara läsa vad du gör.
    Ingen kan få dig att känna dig mindre värd utan ditt samtycke. Eleanor Roosevelt
  • Anonym (Trött)
    Anonym (-) skrev 2020-11-12 13:23:39 följande:
    Finnns tyvärr allt för många sådana män :( har också träffat massa män som tjatar till sig sex och om de inte får det så våldtar de en istället osv...
    Och då ska de anmälas.
    Skador ska dokumenteras, om inte annat så med egen mobilkamera.

Alla bevis är bra bevis.

Jag skulle kunna berätta mycket men ska inte kapa ts tråd.
  • Anonym (Trött)
     Jag har påtalat från början hur viktigt sex är för mig så hon visste vad hon skrev under på när vi blev tillsammans. Romantiken från min sida är ett sätt att hålla glöden igång i en för oss båda tung vardag fylld med dagliga utmaningar...
    Skrev på?
    Som ett sexkontrakt?

Undrar om det ens är lagligt att utsätta någon för det...

Du är inte ett dugg romantisk, du är otäck och krävande. Att hon ens är kvar hos dig är ett mirakel.

Du jobbar hemma, kontorstid. Hon jobbar alla tider, på akuten.
    Du ser inte en viss skillnad där?

Att jobba på akuten är inte bara fysiskt, utan också psykiskt påfrestande. Hon kanske precis har varit med och tagit hand om svårt skadade människor från en olycka, och så ligger du där med ståkuk och tror att hon ska bli kåt på en jävla chokladask???
  • Anonym (-)
    Anonym (Trött) skrev 2020-11-12 13:36:55 följande:

Och då ska de anmälas.

Skador ska dokumenteras, om inte annat så med egen mobilkamera.

Alla bevis är bra bevis.

Jag skulle kunna berätta mycket men ska inte kapa ts tråd.

Inte lätt att anmäla utan bevis. Vet inte hur många gånger jag gått med på sex trots att jag inte vill, bara för att slippa mäns tjat om sex och slippa bli våldtagen. Hellre gå med på sex än bli söndertjatad och våldtagen har jag alltid tänkt i de situationerna.
  • Anonym (wtf)
    Men att behov kan ändras så? Fram tills i våras hade vi det varje morgon och varje kväll. Och hon har alltid jobbat som hon gör nu. Jag har påtalat från början hur viktigt sex är för mig så hon visste vad hon skrev under på när vi blev tillsammans. Romantiken från min sida är ett sätt att hålla glöden igång i en för oss båda tung vardag fylld med dagliga utmaningar...
    I våras kom det något som heter "Covid-19" om du missat det? Även om sjuksköterskorna jobbar "samma" tider som innan så är anspänningen på jobbet och stressen betydligt högre nu än innan covid-19. 

Att du har sån total bristande förståelse för hennes arbetssituation är ju bara det sjukt avtändande. Att ha sån enorm press på jobbet och sen ha pressen hemifrån att man ska vara "kåt, glad och tacksam" är bisarrt!

Att du dessutom har en fantasi om att hon ska tala ryska????? Kan hon ens ryska? *skakar på huvudet* 

Och "Hon visste vad hon skrev under på"? 
  • Anonym (Trött)
    Anonym (-) skrev 2020-11-12 13:41:42 följande:
    Inte lätt att anmäla utan bevis. Vet inte hur många gånger jag gått med på sex trots att jag inte vill, bara för att slippa mäns tjat om sex och slippa bli våldtagen. Hellre gå med på sex än bli söndertjatad och våldtagen har jag alltid tänkt i de situationerna.
    Försök sluta med det, du utsätter dig själv för ett övergrepp varje gång.
    Psykisk misshandel skulle jag kalla det.

Hotar han med våld?
    Försök spela in det.
  • Anonym (-)
    Anonym (Trött) skrev 2020-11-12 13:47:25 följande:

Försök sluta med det, du utsätter dig själv för ett övergrepp varje gång.

Psykisk misshandel skulle jag kalla det.

Hotar han med våld?

Försök spela in det.

Jag har slutat träffa män nu så jag slipper utsättas för sådant nu.
  • Anonym (Trött)
    Anonym (-) skrev 2020-11-12 13:56:47 följande:
    Jag har slutat träffa män nu så jag slipper utsättas för sådant nu.
    En sorglig konsekvens.

Själv har jag en oerhört förstående partner, men sex... nej, det har jag slutat med också.
  • Anonym (-)
    Anonym (Trött) skrev 2020-11-12 14:33:25 följande:

En sorglig konsekvens.

Själv har jag en oerhört förstående partner, men sex... nej, det har jag slutat med också.

Jo tyvärr blir det så. Vad skönt att du ändå träffat någon som du kan lita på och som inte kräver sex.
  • Anonym (Trött)
    Anonym (-) skrev 2020-11-12 14:39:46 följande:
    Jo tyvärr blir det så. Vad skönt att du ändå träffat någon som du kan lita på och som inte kräver sex.
    Verkligen, han är en på miljonen.
    Det finns män som inte har någon större sexdrift också.
    Annars hade jag levt som singel.
Svar på tråden Hon vill aldrig ligga