Hon har slutat bry sig om sig själv
Ärligt talat känns det inte så modernt med superblonderat hår längre, och inte heller den stil på kläder som du nämner. Hon kanske har börjat intressera sig för mode?
Ärligt talat känns det inte så modernt med superblonderat hår längre, och inte heller den stil på kläder som du nämner. Hon kanske har börjat intressera sig för mode?
Jo, det är klart. Dock ser klädkoden ut så där vi bor... både i vår gemensamma umgängeskrets liksom hos min familj. Jag jobbar på bank och ibland tar vi en drink på lunchen. Då vill jag inte att hon kommer i sneakers.
Då kommer man inte alltid in heller. Detta är ju trots allt någonting hon kan påverka själv genom träning och smink medan man inte kan påverka vissa saker. Jag är själv mån om mitt utseende och har gjort en del ingrepp och tränar 4 dagar i veckan/ bleker tänderna för att nämna några exempel.
Om jag har förstått det hela rätt så vill Ts att hans flickvän ska komma till hans jobb på banken iförd kort kjol och högklackat? Det om något passar sig inte dagtid och i de kretsarna. Då ser jeans och sneakers till och med bättre ut.
Jag bor själv i innerstan i sthlm och så som ts beskriver att han vill att flickvännen ska se ut är det ingen som gör, och framförallt inte i finare kretsar.
Folk som TS är en speciell människotyp, tänk Solsidan Mickan och Fredde. De tänder på dessa attributen. Inte konstigare än så. Varför har folk så svårt att färstå hur viktigt utseenden är för både sexuell attraktion som status? Vi tände rju alla på olika utseenden och klädstilar. TS gillar den stereotypa kvinnotypen, inte konstigt han inte tänder på kvinnor i sneakers och á la naturella. I så fall hade han ju blivit ihop med en sån till att börja med.
Det är vanligare utomlands än i Sverige men förekommer absolut. Ta USA Östeuropa eller Italien tex där är det väldigt vanligt. Det är en smak och stil. Varför orka ifrågasätta och överbevisa? TS gillar såna kvinnor helt enkelt!