Hon har slutat bry sig om sig själv
Punkt.
Jag har gjort käklyft, rhinoplastik och fillers samt några tandingrepp (är noggrann med mina tänder) för att nämna några.
Vi bor på Östermalm, är själv uppvuxen i Saltsjöbaden.
Jag är inte mer ytlig än den genomsnittlige mannen i min ålder där jag bor. Som jag ser det handlar bekvämlighet om att vara fin.
Många har kostymbyxor och vida kappor om de vill klä sig lite ledigare och minimalt med smink. Det ser i varje fall naturligt ut.
Gällande det internationella perspektivet kan det stämma... var tillsammans med en kinesiska innan. Hon kunde verkligen klä sig elegant och feminint.
En vän till mig är tillsammans med en kvinna från Angola som har en feminin sydeuropeisk stil.
Många svenska kvinnor har en mer maskulin framtoning på gott och ont.
I det här fallet handlar det om att jag bryr mig om hennes välmående. Vill inte att hon ska framstå som en sliten mamma i någon småstad som handlar på H&M. Inte för att det är något fel med det, men det är inte vår stil helt enkelt.
Dags att avfölja
Åkte precis igenom hela östermalm och passade på atr räkna antal människor med korta kjolar och högklackat. Såg absolut inte en enda.
Jag förstår då verkligen att det är så många skilsmässor i Sverige
OM det nu skulle vara så att du eller din tjej blivit nekade på Diplomat vid lunchtid när nån av er hade sneakers på så var det iaf garanterat inte pga skorna...
Du kanske var för packad helt enkelt
Snabb fråga. Vilka butiker ligger i korsningen Artillerigatan/ Storgatan.
Va, inte var väl den här tråden i Sandlådan från början?
Antar att moderatorerna insett att det är en trolltråd och flyttat den. Men jag tycker de borde skrivit något om det i startinlägget.