Inlägg från: Anonym (Drömmer) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Drömmer)

Lustar

Jag har inte passerat 50 än men kan också snegla på yngre män. I mitt fall beror det nog mest på min mans potensproblem. Vilket många män drabbas av när de blir äldre. Man drömmer om en riktigt hård kuk helt enkelt. Detta skulle jag givetvis  aldrig berätta för min man. 

• Anonym (Drömmer)
    Anonym (Piller) skrev 2020-11-15 12:49:53 följande:
    Det finns piller som hjälper. Jag vet använder sådana med utmärkt resultat. Är 71 år
    I hans fall blir resultatet inte utmärkt av piller, tyvärr. 
  • Anonym (Drömmer)
    Anonym (trolleri) skrev 2020-11-18 13:21:32 följande:
    Eller hur... så du ser inget konstigt alls mellan din trådstart där du snackar om att det bara är tankar och undrar om du ska berätta för din man från att helt plötsligt gå till att du nu bums ska knulla någon random ung kille?

Det är väl en JÄVLA skillnad på att tänka saker och att göra verklighet av dem, eller?
    Varför reagerar du så aggressivt? Varför stör det dig om hon vill knulla en ung kille? 
  • Anonym (Drömmer)
    Anonym (trolleri) skrev 2020-11-19 17:45:41 följande:
    Jag stör mig inte på att TS vill knulla en ung kille, TS kan knulla en lyktstolpe om hon så vill, det jag stör mig på är att hon vill knulla en ung kille BAKOM RYGGEN på sin man.

Men det hade du givetvis inte förstått, eller hur Drömmer?

Tänk va praktiskt det är att spela dum när det passar Oskyldig
    Du har tydligen inte fattat vad ett Troll är. Man trollar inte bara för att man vill knulla någon annan än sin partner. Vem är dum?
  • Anonym (Drömmer)
    Anonym (trolleri) skrev 2020-11-20 12:31:17 följande:
    Och man går normal inte från att fantisera om att knulla andra och "nu jävlar ska jag ut och knulla andra" efter 3 inlägg om man inte är ett troll.
    Trams! Då har du aldrig läst riktiga trolltrådar.
  • Anonym (Drömmer)
    Anonym (trolleri) skrev 2020-11-20 13:11:00 följande:
    Trams, du försöker bara snacka bort huvudpoängen (TS vill gå bakom ryggen på sin man) med en massa BS om troll.

Varför gör du det? Går du själv bakom ryggen på din?
    Jag drömmer om att göra det. Sköna härliga drömmar.
  • Anonym (Drömmer)
    Anonym (trolleri) skrev 2020-11-20 15:12:53 följande:
    Drömma är helt ok, att sen göra det är en helt annan sak.
    Tur att jag själv bestämmer vad som är ok.
  • Anonym (Drömmer)
    Anonym (trolleri) skrev 2020-11-23 10:47:44 följande:
    Bestämmer du vad din man tycker är ok?
    Nej, gör du?
  • Anonym (Drömmer)
    Anonym (trolleri) skrev 2020-11-23 13:20:48 följande:
    Nä precis, så varför sitter du och påstår att det är du som bestämmer vad som är ok för din man? Det avgör väl han själv?
    Nu ljuger du! Jag har aldrig påstått att jag bestämmer vad som är ok för min man. Läs mina inlägg! Jag bestämmer vad som är ok för MIG! Det är du som försöker bestämma vad andra ska tänka och tycka. Lycka till med det!
  • Anonym (Drömmer)
    Anonym (Anonym@) skrev 2020-11-28 11:00:16 följande:
    Men herregud, Vad du bestämmer är ok för dig beror ju på vad DIN MAN gör.
    När han hittar på något, bestämmer DU vad som är ok för dig.
    Just det. Var det oklart?
Svar på tråden Lustar