• Anonym (pro)

Lustar

Jag är en gift kvinna som med god marginal har passerat 50. Jag har ett bra arbete och ordnade sociala förhållanden. Jag och min man har levt och trivts tillsammans i 30 år drygt och har vuxna barn.
    Vi är öppna mot varandra med det mesta men det är en sak som min man inte vet. Jag blir lite attraherad av unga killar och känner en lust till dem. Att på något sätt få uppleva känslorna från när jag var ung killen var nyfiken. Jag har lite dåligt samvete för det. Är jag lite pervers? Ska jag berätta det här för min man eller ska det förbli min hemlighet?
    Är det nån som har känt likadant eller är jag ensam om det här?

• Svar på tråden Lustar
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (pro) skrev 2020-11-15 11:23:47 följande:

Jag är en gift kvinna som med god marginal har passerat 50. Jag har ett bra arbete och ordnade sociala förhållanden. Jag och min man har levt och trivts tillsammans i 30 år drygt och har vuxna barn.
    Vi är öppna mot varandra med det mesta men det är en sak som min man inte vet. Jag blir lite attraherad av unga killar och känner en lust till dem. Att på något sätt få uppleva känslorna från när jag var ung killen var nyfiken. Jag har lite dåligt samvete för det. Är jag lite pervers? Ska jag berätta det här för min man eller ska det förbli min hemlighet?
    Är det nån som har känt likadant eller är jag ensam om det här?

I stort sett alla män känner så. Men det vet man ju vad dom säger om män...
    Hehe.
  • Anonym (trolleri)
    Anonym (Drömmer) skrev 2020-11-19 06:25:34 följande:
    Varför reagerar du så aggressivt? Varför stör det dig om hon vill knulla en ung kille? 
    Jag stör mig inte på att TS vill knulla en ung kille, TS kan knulla en lyktstolpe om hon så vill, det jag stör mig på är att hon vill knulla en ung kille BAKOM RYGGEN på sin man.

Men det hade du givetvis inte förstått, eller hur Drömmer?

Tänk va praktiskt det är att spela dum när det passar Oskyldig
  • Anonym (trolleri)
    Anonym (pro) skrev 2020-11-19 06:54:52 följande:
    Det undrar jag också
    Du fattar alltså inte skillnaden på att knulla en kille som singel och knulla en annan kille bakom ryggen på din man?

Fråga din man, han kan säkert förklara skillnaden för dig
  • Anonym (Drömmer)
    Anonym (trolleri) skrev 2020-11-19 17:45:41 följande:
    Jag stör mig inte på att TS vill knulla en ung kille, TS kan knulla en lyktstolpe om hon så vill, det jag stör mig på är att hon vill knulla en ung kille BAKOM RYGGEN på sin man.

Men det hade du givetvis inte förstått, eller hur Drömmer?

Tänk va praktiskt det är att spela dum när det passar Oskyldig
    Du har tydligen inte fattat vad ett Troll är. Man trollar inte bara för att man vill knulla någon annan än sin partner. Vem är dum?
  • Anonym (trolleri)
    Anonym (Drömmer) skrev 2020-11-19 18:15:28 följande:
    Du har tydligen inte fattat vad ett Troll är. Man trollar inte bara för att man vill knulla någon annan än sin partner. Vem är dum?
    Och man går normal inte från att fantisera om att knulla andra och "nu jävlar ska jag ut och knulla andra" efter 3 inlägg om man inte är ett troll.
  • Anonym (Drömmer)
    Anonym (trolleri) skrev 2020-11-20 12:31:17 följande:
    Och man går normal inte från att fantisera om att knulla andra och "nu jävlar ska jag ut och knulla andra" efter 3 inlägg om man inte är ett troll.
    Trams! Då har du aldrig läst riktiga trolltrådar.
  • Anonym (trolleri)
    Anonym (Drömmer) skrev 2020-11-20 13:04:32 följande:
    Trams! Då har du aldrig läst riktiga trolltrådar.
    Trams, du försöker bara snacka bort huvudpoängen (TS vill gå bakom ryggen på sin man) med en massa BS om troll.

Varför gör du det? Går du själv bakom ryggen på din?
  • Anonym (Drömmer)
    Anonym (trolleri) skrev 2020-11-20 13:11:00 följande:
    Trams, du försöker bara snacka bort huvudpoängen (TS vill gå bakom ryggen på sin man) med en massa BS om troll.

Varför gör du det? Går du själv bakom ryggen på din?
    Jag drömmer om att göra det. Sköna härliga drömmar.
  • Anonym (50+ dude)

mina 5 öre:

Om min fru skulle vilja knulla med en ung kille, det skulle hon så klart fått göra..
    ...så fort skillsmässopapper är påskrivna och vi har flyttat isär. 
    Men det är bara vad jag tycker, vissa män tänder uppenbarligen på sånt.

Svar på tråden Lustar