• Anonym (otro)

Min fru vill att jag tittar på

Min fru har på ett lite inlindat sätt antytt att hon vill ha sex med någon annan. Jag tycker att det är bra att det inte är något hon försöker smyga med. Hon vill i stället att jag ska se det. Det kan jag tänka mig men jag har sagt att det inte ska vara någon vi känner eller att det är någon jämnårig.

Är det någon som har erfarenhet av detta? Berätta gärna/ge råd i så fall

• Svar på tråden Min fru vill att jag tittar på
  • Vanessa89

Du kan uppenbarligen inte ge henne det hon vill ha. Tror hon kommer göra slut så småningom när hon inser hur bra det är med den nya.

• Anonym (Loo)
    Vanessa89 skrev 2020-11-16 09:57:50 följande:

Du kan uppenbarligen inte ge henne det hon vill ha. Tror hon kommer göra slut så småningom när hon inser hur bra det är med den nya.

Varför är det så uppenbart? Finns många som går igång på att ha sex med andra inför sin partner, behöver inte betyda att partnern i sig är otillräcklig.
  • Anonym (Juveler7)
    Anonym (Loo) skrev 2020-11-16 10:21:18 följande:

Varför är det så uppenbart? Finns många som går igång på att ha sex med andra inför sin partner, behöver inte betyda att partnern i sig är otillräcklig.

Vad betyder det då?
  • Anonym (otro)

Hur gör man när man svarar på ett inlägg?

• Anonym (otro)

• Anonym (otro)
    Vanessa89 skrev 2020-11-16 09:57:50 följande:

Vi har ett bra förhållande så det hoppas jag inte sker. Men hon går igång på det lilla annorlunda när det gäller sex
  • Anonym (otro)
    Anonym (Loo) skrev 2020-11-16 10:21:18 följande:
    Instämmer
    Det finns många swingers- eller parenklubbar och jag tror inte besök där oftare leder till separationer än annars 
  • Anonym (Jag med)

Det du beskriver är en fantasi som många har.

Ofta brukar det dock vara omvänt, att mannen i förhållandet är den som vill att hans fru ska ha sex med någon annan medan han får titta på.

Mitt råd till dig är först och främst att ställa dig frågan ifall detta är något som DU vill.

Gå absolut inte med på det för hennes skull, vill du inte att hon ska ha sex med någon annan så säg det och förklara varför du känner så. Det är ju faktiskt så att alla fantasier inte kan bli verkligen, så det är ingen rättighet man har.

Om det skulle vara så att du är lite nyfiken på detta så kan ni börja lite lätt.
    Prata först genom detta med din fru, vilka regler gäller osv, se till att ni båda verkligen har samsyn på hur ni går till väga framåt här!
    Sedan kan ni börja med att lägga ut en annons och se vilka svar ni får och hur det känns osv.

Sedan gå vidare till en träff (UTAN SEX) för att träffa "kandidaten" och se om det känns som kemin finns där, är han lyhörd respektfull osv osv.

Sedan gå vidare till en träff där ni kommer överens om att vissa saker får förekomma men förslagsvis sätta en gräns eller åtminstone en avstämning innan man går vidare till penetrerande sex.

Viktigt är ju att det känns bra för alla inblandande och därför blir det extra viktigt att få kunna känna efter mellan varje steg så att inget känns framrusat.

Kan tillägga att det är otroligt härligt om ni får detta att funka.
    För oss blev det en stor nytändning där sexlusten hamnade på en "all time high" för oss båda. WIN/WIN :)

• Anonym (Loo)
    Anonym (Juveler7) skrev 2020-11-16 10:34:01 följande:

Vad betyder det då?

Hon, som dom flesta av oss, har ju sina fantasier.

Om din partner berättar om en fantasi hen skulle vilja uppleva tillsammans med dig, tar du då för givet att det skulle vara något fel på dig och/eller förhållandet?
  • KimLinnefeldt
    Anonym (otro) skrev 2020-11-16 12:09:39 följande:

Klicka på "citera".
Svar på tråden Min fru vill att jag tittar på