Inlägg från: Anonym (yng) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

    Min frus äventyr

    Jag och min hustru har ett långt och bra äktenskap bakom oss. Hon ser fortfarande mycket attraktiv ut vilket jag faktiskt känner mig lite stolt över.
    För ett tag sedan gick det upp för mig att hon hade haft sex med en mycket yngre kille.
    Hon vet inte att jag känner till detta och jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig. Killen är så pass mycket yngre att det nog inte är aktuellt att de kommer att bli ett par. Hon verkar fortfarande tycka om mig.
    Ska jag låta det fortsätta eller ska jag berätta för henne vad jag vet

  • Svar på tråden Min frus äventyr
  • Anonym (Kaffedraken)
    svenskitelge skrev 2020-11-17 08:56:28 följande:

    Hur känner du inför det faktum att hon har sex med andra?
    Blir du tänd eller förkrossad?
    Blir du tänd så har du ju många möjligheter, förkrossad -tala om att du vet och att du inte tycker det är ok.


    Jag blir faktiskt lite tänd av det. Men också lite stolt att jag har en attraktiv fru som även uppskattas av yngre.
    Jag är faktiskt inne på att låta henne fortsätta
  • Anonym (Kaffedraken)
    Ascendere skrev 2020-11-17 09:15:29 följande:

    Vad är det för fel på dig? 
    Det enda rimliga är såklart att dumpa henne omedelbart. 


    Att du är en man kan man inte ta miste på. För väldigt många män är det ok att man har nåt prassel vid sidan om. Om en kvinna gör samma sak så tycker man inte att det är ok. Då ska man känna sig kränkt direkt
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (greger) skrev 2020-11-17 08:59:56 följande:

    beror väl på hur du känner inför det hela tänker jag. Antingen tycker man det är det värsta som kan hända eller så tänker man i andra banor. Är ni väldigt trygga med varandra så kan man ju tänka sig att det är okej, om du känner så, även om du kanske hade önskat att hon pratade med dig om det innan!? Känner du att det är okej i detta fall kan du ju ta upp det lugnt och sansat vid tillfälle och meddela att du tycker det är helt okej om det stannar ung vid det med honom eller sådana i hans ålder (yngre)...om det inte är så att hon har helt andra tanker kring det?? Inte helt lätt såklart. Menar mest att du har alla korten på handen just nu...så du kan ju välja hur du vill hantera det eller inte hantera det. Tänder du på det hela så kan det ju bli en trevlig resa kanske?


    Tack för dina kloka och värdefulla synpunkter.
    Först av allt så tänder jag lite på det. Att ha en fru som faktiskt är tilldragande för unga killar. Jag har ju inte heller märkt någon skillnad i hennes passion när vi är tillsammans.
    Den svåraste frågan är hur jag ska hantera det i framtiden. Kanske är det en kick för henne om det förblir hemligt. Det ökar spänningen för hennne både i relation med honom och med mig. Samtidigt måste jag tillstå att  jag är lite nyfiken på att veta när det händer och kunna fantisera lite då. Eller tom att se det.
    Känner mig lite ambivialent
  • Anonym (Kaffedraken)
    svenskitelge skrev 2020-11-17 08:56:28 följande:

    Hur känner du inför det faktum att hon har sex med andra?
    Blir du tänd eller förkrossad?
    Blir du tänd så har du ju många möjligheter, förkrossad -tala om att du vet och att du inte tycker det är ok.


    Jag blir faktiskt tänd
    Se mitt svar till greger
  • Anonym (Kaffedraken)
    Linux1003 skrev 2020-11-17 09:34:33 följande:
    Hur fick du reda på äventyret?
    Det låg en lärobok för gymnasiet i hallen vid entren en dag som sen var borta.
    Sen såg jag en tröja i sovrummet som jag inte kände igen. Men jag sa inget till min fru om det jag sett.
  • Anonym (Kaffedraken)
    svenskitelge skrev 2020-11-17 10:12:00 följande:
    Ja, det blir ju en balansgång isf. 
    Du blir tänd av det och hon tänd av att det är hemligt. Vet hon att du vet kanske det inte blir intressant för henne att fortsätta.
    Sannerligen ett delikat dilemma. 
    En idé kan ju vara att du ger hintar när ni har sex, t.ex säg att du skulle tända på att en annan kuk knullar henne. (anpassa ordval efter hur dirty ni pratar vanligtvis)
    Det skulle kunna ge henne en ingång till att bli mer öppen, inte erkänna men kanske gå med på att "skaffa" en älskare. 
    Och på de premisserna blir du mer involverad och får info om deras träffar. 
    Vi är redan där och ger varandra fria tyglar. 
    Det är verkligen svårt att veta hur jag ska göra i den här situationen. Jag vill ju inte förstöra något vare sig för henne eller för mig. Är hemligheten en del i hennes upplevelse och som skapar spänning så blir ju allt raserat om jag berättar vad jag vet. Samtidigt skulle jag vilja veta vem det är och när det sker. Det skulle tända mig lite extra att veta när det pågår.
    Det är uppenbarligen en kille som går på gymnasiet. Och då skulle han kanske inte tycka om en trekant eller att jag är hemma när det sker.
    Får fundera vidare men det är alltid bra att ha någon att bolla med
    Trevligt att ni har löst det bra
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (greger) skrev 2020-11-17 10:10:10 följande:
    Förstår att det blir tudelat i det avseendet...för egen del skulle jag nog ändå må bäst i det långa loppet om jag tog det vidare på något sätt som även inkluderar mig lite mer...som du skriver. Du kanske vill veta när och kanske ta det vidare med din partner när hon kommer hem osv. Du kanske kan "ramla" in på ett sådant spår? Menar att du kan ta upp ämnet där du till slut föreslår eller frågar hur hon skulle ställa sig till ett lite öppnare förhållande/relation. Att du har funderat lite hur på hur ni kan krydda till det lite mer så att säga. Krävs ju en viss fingertoppkänsla skulle jag tro. Som sagt...din partner kanske har helt andra tankar kring det. Kring det och er relation. Tänker dock att du bör ha rätt bra koll på hur ni fungerar i er relation...och har ni en hygglig nivå på närhet, intimitet och sex så finns det ju ändå en chans att din partner gärna skulle vilja se att ER relation utvecklades lite åt det håller hon "tjuvstartat" med.
    Jag vet verkligen inte hur jag ska göra men dina synpunkter är bra att ha i bagaget när jag  går vidare.
    Vi är ju ändå trygga i vår relation så det ser jag inte som ett problem.
    Måste ju också ta hänsyn till hur killen kan tänkas ta "upptäckten". Det finns ju en risk att han drar sig ur vilket kanske skulle göra min fru väldigt besviken
  • Anonym (Kaffedraken)
    Gameofthrones skrev 2020-11-17 13:22:18 följande:

    Hur blir det om hon blir gravid? Hon kanske har redan gjort abort, dagen efter piller. Eller är hon skyddad? Kan ej då barn. Ärligt äckligt. Någon annan som besudlar på din partner.

    Jag säger inget om man har öppet förhållande eller vad det kallas när man träffar andra. Med varandras tillåtelse.

    Hon verkar inte ha skuldkänslor.


    Hon är 51 och kan inte bli gravid
    Jag anklagar inte henne för att hon söker lite spänning om det kan bidra till att vårat sexliv kan bli mer spännande
  • Anonym (Kaffedraken)
    ljusglimten skrev 2020-11-17 14:00:36 följande:

    Vad som är rätt och fel inom ert äktenskap är vad du och din partner kommer fram till. Så börja prata med varandra och berätta vad Du känner, tänker och fantiserar över utifrån ditt perspektiv utan att berätta vad du tror om hennes äventyr. Om du utgår från dig så blir det lättare för henne att våga berätta det hon vill. Börja skapa det där öppna samtalsklimatet som alla par-familjer borde ha. Låt det ta tid att sjunka in och hjälp till att ta upp ämnet ofta. Gör det vid ett neutralt tillfälle hemma när ni har tid tillsammans, inte i sängkammaren. Din fru kommer förmodligen att bli förvånad och lättad. Mycket troligt kommer hon att hjälpa dig i samtalet. Låt bli att avslöja henne, det är hennes uppgift att göra.

    Har du hittat den du vill leva med, så är det stor chans att ni kan prata med varandra. Det berikar er mer tillsammans att prata öppet, än att ni var för sig har hemligheter. Alla har fantasier. Om ni vill förverkliga dem, så mår ni mycket bättre att göra det tillsammans än att smyga var för sig... Så sluta fundera på om hon tycker det är mer spännande att vara hemlig och ni ska gå om kring och vara på tårna för att inte försäga er. Det är spänningen att ha sex med yngre hon vill åt, inte att gå bakom din rygg. Att vara gift är ju att dela sitt liv med någon. Visa henne att du är modig att ta upp samtalsämnet.


    Tack för dina kloka synpunkter.
    Har börjat fundera på hur jag ska lägga upp det.
    Att berätta vad jag vet om hennes förhållande är säkert inte bra. Det skulle bara skuldbelägga henne och förstöra vårat förhållande.
    Jag tänker ta upp det vid middagsbordet.
    Höra mig för om hon kan tänka sig en trekant.
    Jag tänker också avslöja om att jag fantiserar om att hon har sex med någon annan och att jag går igång på det.
    Vad tror du om det? 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (greger) skrev 2020-11-17 11:59:03 följande:
    Om och eller när du/ni hittar en väg framåt med detta "nya", så behöver väl inte killen i fråga veta nödvändigtvis, men skall tanken med att veta var och när kunna fungera i det fallet så behöver säkert även det hanteras delikat av din partner. Ett första steg OM du känner att du vill ta det vidare borde dock vara att låta din partner veta att du är intresserad utan att säga det rakt ut, som "Svenskitelge" skrev tidigare. Smyga in dina tankar så din partner ser chansen att faktiskt öppna sig...gör du det och hon inte öppnar sig eller tycker det låter hett/intressant, så vet du ju åtminstone lite mer om hur hon tänker.
    Tack för dina kloka synpunkter.
    Har börjat fundera på hur jag ska lägga upp det.
    Att berätta vad jag vet om hennes förhållande är säkert inte bra. Det skulle bara skuldbelägga henne och förstöra vårat förhållande.
    Jag tänker ta upp det vid middagsbordet.
    Höra mig för om hon kan tänka sig en trekant.
    Jag tänker också avslöja om att jag fantiserar om att hon har sex med någon annan och att jag går igång på det.
    Vad tror du om det? 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Mannen) skrev 2020-11-17 18:29:50 följande:

    Jag har varit i en ganska liknande situation och med liknande omständigheter. Jag blev också mera tänd och även stolt över att min fru är så attraktiv för andra och mycket yngre män.
    Jag tyckte också att det var extra spännande och jag gick igång på att jag visste något men att hon inte visste att jag visste.
    Jag tog en tid och funderade mycket i hemlighet utan att avslöja det minsta lilla att jag visste och jag tog mig tid att vänja mig vid känslan, väga för och nackdelar och hur det här skulle påverka oss och vår kärleksrelation, hur skulle de komma påverka mig och hur skulle det komma påverka min fru.
    Efter att ha tagit det lugnt en stund och tänkt igenom alla olika vinklingar så avtog dramatiken och den första förskräckelsen.
    Min känslor övergick alltmera till stolthet och att jag tyckte det var tändande. Min kärlek svalnade inte det minsta utan snarare tvärtom kände jag en typ av nyförälskelse.
    Vår egen kärlek till varandra var minst lika stark som tidigare men vi fick en klar förbättring i vårt eget samliv med både ökad närhet och ökad kåthet.
    Särskilt att jag kände till det i hemlighet gjorde mig nyfiken och tänd.
    Jag tyckte det var så hett att jag började spionera och jag skapade diskret i största hemlighet fler och bättre möjligheter för henne att träffa sin älskare. Dels av ren kärlek till henne, jag kände mig generös att jag unnade henne dessa underbara små äventyr men mest för att det skulle öka mina möjligheter att få reda på mera, få ökade chanser att spionera och för att öka min egen upphetsning.
    Jag spionerade inte för att avslöja henne, inte för att ta henne på bar gärning och få ett avslut. Tvärtom spionerade jag för att jag älskade att se att hon var så glad och kåt. Även detta drev mig till att hjälpa till att skapa chanser för henne, just att det gjorde henne så glad och kåt.
    Det pågick en tid och gradvis blev det helt naturligt för oss båda, särskilt som vår egen kärlek och vårt samliv påverkades så positivt. Gradvis blev det normalt och vi blev var och en på sitt eget håll allt mindre försiktiga, båda började hinta varandra vad som pågick och så småningom började hon misstänka att jag visste, senare insåg hon att jag sannolikt spionerade och gillade det. Jag hintade om att jag gillade titta på henne och hennes älskare hon hintade att hon gillade att visa upp sig för mig. 
    Gradvis ledde det till att vi delade upplevelserna med varandra helt öppet.
    Det gav oss en fantastisk närhet, djupare kärlek och också ett mycket bättre samliv för oss två på tu man hand.

    Så småningom måste hennes älskare flytta men vi har sedan fortsatt utveckla oss och fått uppleva många härliga äventyr på många olika sätt.
    Jag är mycket lycklig för att hon fick chansen få uppleva sin älskare, hon vågar numera öppna sig och njuta på ett helt annat sätt och det har verkligen kommit också mig tillgodo. Synd bara att det inte hände redan tidigare i livet, men förmodligen hade vi inte varit trygga nog och inte mogna nog att då hantera situationen.


    Spännande resa du gjort
    Jag hoppas att min historia blir precis så här
    Man blir ju lite stolt att ha en fru som unga killar sneglar på
    Tar gärna del av fler detaljer men der här forumet kanske inte är rätt plats att berätta det på. Finns det andra sätt?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Nyfiken drömmare) skrev 2020-11-17 19:45:36 följande:
    Detta låter ju helt underbart, och jag är säker på att om min egen attraktiva fru skulle göra något liknande så hade jag säkert reagerat precis som du. 

    Vill du släppa lite fler detaljer kring "spionaget" och även hur du skapade dessa tillfällen hon kunde nyttja?

    Filmade du eller hur spionerade du?

    När du skapade dessa tillfällen så gissar jag att du höll dig hemifrån. Skyllde du på jobb? Var du aldrig orolig att frun skulle få för sig att DU hade en kvinna vid sidan om?
    Jag hoppas att min historia blir så här men jag är ju bara i början. Jag berättar gärna hur det går men inte här. E-mail kanske?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (EnglishBob) skrev 2020-11-17 22:28:52 följande:
    Det får du känna efter själv.
    Du har nu fritt fram att själv hitta en annan kvinna att ha sex med.
    Så kan det kanske också bli
  • Anonym (Kaffedraken)
    Gameofthrones skrev 2020-11-18 08:00:54 följande:

    Enligt dig så tänker du avslöja. Då är det väl bra?!

    Då är du ärlig iaf. Men inte din fru. Hon har sex bakom fin rygg. (men du vet ju om det)

    Egentligen skulle hon ta i tu med dig först innan man särar benen för en annan utan tagit ett gemensamt beslut.

    Tyvärr skulle jag inte lita på min partner om jag vore du.


    Det är en väldigt ung kille så jag tror inte att hon ser det som ett fast förhållande.
    Faktum är ju ändå att jag blir lite triggad av att hon knullar med den här killen men jag skulle vilja veta när det sker.
    Ska försöka gillra  nån fälla
  • Anonym (Kaffedraken)
    Gameofthrones skrev 2020-11-18 08:30:31 följande:
    Komma på i action? Ja, varför inte?

    Om det är ngn som du känner? Tänk om det är en vän till dig? Tex bara.
    Det är nog ingen vän. Killen verkar gå på gymnasiet
    Vill inte komma på dom in action. Men gärna upptäcka dom utan att de upptäcker mig
Svar på tråden Min frus äventyr