Inlägg från: Anonym (Tvåbarnsmamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tvåbarnsmamma)

BF Augusti 2021

Hej!

Grattis till alla. Vet inte om jag platsar här eftersom jag inte vad vad jag vill.

Är 36 år och har två barn på 12 resp 9 år. Måndags fick jag ett positivt gravtest och sedan dess pendlar jag mellan glädje och förtvivlan. Vi ville ha ett tredje barn såå gärna för ca 6 år sen. Vi kämpade med tom med IVF i omgångar och till slut blev jag gravid men det slutade i missfall. Efter missfallet bestämde vi att vi inte skulle ha fler barn och nu detta...

Känner mig inte för gammal men mina barn känns stora, åldersskillnaden blir enorm. Hade den minsta varit 6 år hade jag inte tvekat. Vet inte vad jag vill ha sagt, vill mest skriva av mig. Ingen att prata med.

Ha det fint alla och lycka till

• Anonym (Tvåbarnsmamma)

Jo, vi har pratat. Han är lika chockad som mig och nästan slutat prata. Det är inte säkert att det ens går vägen...

Men man vill ju landa i någon känsla och bestämma sig. Jättesvårt detta. Tack för att du skrev Olivis. (Vet ej hur man citerar ett inlägg, 10 år sen jag hängde här sidor :))

• Anonym (Tvåbarnsmamma)
    Anonym (Tvåbarnsmamma) skrev 2020-12-05 00:39:28 följande:

Jo, vi har pratat. Han är lika chockad som mig och nästan slutat prata. Det är inte säkert att det ens går vägen...

Men man vill ju landa i någon känsla och bestämma sig. Jättesvårt detta. Tack för att du skrev Olivis. (Vet ej hur man citerar ett inlägg, 10 år sen jag hängde här sidor :))

Hitta! det skulle stå ?sist? inte ? sidor?
  • Anonym (Tvåbarnsmamma)
    Link92 skrev 2020-12-06 17:01:05 följande:

Hej! Jag plussade runt BIM, 26/11, och har småblött lite till och från sedan 28/11. Tog ett nytt test igår som knappt var positivt och på eftermiddagen kom levrat blod med blödningen och idag störtdök min temperatur. Så det är väl bara att inse att det inte blev någon augustibebis för oss. Så besviken eftersom det var första plusset och vi snart försökt i 1,5 år. Lycka till till er andra!

Styrkekramar! Det kommer igen, snarare än du tror.
  • Anonym (Tvåbarnsmamma)

Någon här som haft symtom i början och som försvann vid 5+0? Är på 5+3 och de har inte kommit tillbaka.

Svar på tråden BF Augusti 2021