Inlägg från: Ettglasvatten |Visa alla inlägg
  • Ettglasvatten

BF Augusti 2021

Hej!

Jag plussade igår. Är 26år och min sambo är 30, detta blir vårt första barn. BF 18/8 enligt NC.

Har haft som mensvärk i dagarna så trodde inte att jag var gravid. Brösten har växt, blivit fylligare, styva bröstvårtor konstant och gör så himla ont. Nu har jag mensvärk och spänner i nedre delen av magen till och från. Mår illa av kaffe och är mindre hungrig.

Från att ha varit rädd för att inte kunna bli gravid är jag nu rädd för missfall.

Håller tummar och tår! Känns fortfarande så overkligt!

• Ettglasvatten
    jowald skrev 2020-12-13 16:27:09 följande:

Grattis, enligt app samma BF som mig:)

Ja man är livrädd för missfall och varje gång man är på toa kollar man så de inte är någon blödning. Men tänker att qålånge ens symtom fortsätter borde de ju va en bebis som är där. Mitt illamående och min trötthet blir bara värre och värre.

Åh kul med samma BF :)

Tänker att oron norde släppa med tiden. Jag är också trött, jobbigt trött. Känns svårt att dölja, haha!
  • Ettglasvatten

Mår illa när jag ätit, magen krånglar, molvärk som kommer och går. Har börjat känna mig nere.. (har ångest i bagaget.) Många konstiga tankar som far genom huvudet. Är jag ensam om att känna med nedstämd till och från?

Svar på tråden BF Augusti 2021