Inlägg från: Anonym (Nr2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nr2)

BF Augusti 2021

Här är en till som precis har plussat. Har en dotter innan född 09. Haft 4 mf efter henne. Hoppas så att de är min tur nu att få behålla denna lilla. Haft väldigt svårt att bli gravid, och sedan behålla, men inga fel hittades varken hos mig eller sambon. Vet ej hur långt gången jag är, men en app säger v 4. Bf 28/8

Är föresten 35 år

Jag är gärna med i en Facebook grupp.

• Anonym (Nr2)
    RayMozz skrev 2020-12-17 19:31:51 följande:

Jag fick världens svagaste streck i sön och nu är det ett klart plus. Första gången jag är gravid och vi hade försökt ganska länge så är fortfarande chockad. Enligt app är bf 27-28 aug. Har fått symptom som kommer och går och tydligen är jag gammal som är 35 m missfall mm gör ju inte en orolig själ mindre orolig och testar mig varje dag Är det någon som har en hemlig liten fb-grupp? Vi har inte berättat för någon. Jag har läst på en massa senaste dagarna men är så förvirrad av allt

Jag är också 35 o har bf samtidigt som dig, jag har läst att tvilling graviditet ökar om man är 30+

Har också symtom som kommer o går. Jag hoppas så att få behålla denna knyte. Har 4 mf i bagaget. Känner att tiden tickar iväg iomed min ålder...
  • Anonym (Nr2)
    RayMozz skrev 2020-12-17 20:15:20 följande:

Grattis till plusset. Jag har också hört detta om tvillingar. Tror du att du väntar? Så nervös över allt jag tror jag är normalt en låghormonare. Det steg väldigt sakta och i tisdags va det mindre svagt men det va tydligen vanligt. Då jag aldrig riktigt känt mensvärk så tycker jag denna växtvärk jag har nu är obehaglig.

Är du med i nån fb grupp?

Nej jag vet inte. Har bara en helt annan känsla denna gången. Mkt spänningar i magen. Jag är med sjukt nervös. Vill googla en massa o läsa allt som handlar om graviditet, samtidigt som jag bara vill glömma att jag är gravid nu i början, så tiden går fortare.

Nej jag är inte med i nån grupp men vill gärna. Tycker familjeliv är lite svår, ploppar upp massor reklam hela tiden.
Svar på tråden BF Augusti 2021