Seven Costanza skrev 2021-01-03 10:59:06 följande:
Har också BF i början av augusti och går in i vecka 11 idag. Fyller snart 37 och har just nu nästan inga symptom förutom trötthet - hade jätteont i brösten i början men det har avtagit och har heller inte varit illamående. Dock har jag redan ett barn och det var samma i den graviditeten dvs nästan inga symptom och allt var bra ändå. Ska också till BM imorgon och då ska vi boka tid för KUB så det är första milstolpen där man äntligen får veta om det finns någon därinne och om allt är bra. Lite mer orolig den här gången känner jag då jag inte kände till exempelvis missed abortion förra gången så då oroade jag mig inte över bristen på symptom. Det går snabbt till KUB nu!
Hej, ja hoppas verkligen att vi båda snart får svar, eller symtom. Kom symtomen längre fram för dig med första? Känner att det varit lättare om jag inte haft symtom i början än att jag haft som sedan avtagit. Har ju inte vågat berätta för så många ännu. Känns jätte jobbigt. Samtidigt tänker jag att det kan ju vara helt naturligt att man får mindre symtom när moderkakan börjar ta över. Men det är inte förens i vecka 12 om jag förstått det rätt. Längtar så till KUB!
Ser att det är fler som ska på första besöket imorgon. Lycka till alla!! Spännande att höra hur det gått.