BF Augusti 2021
Hej tjejer! God fortsättning :) Måtte detta år bli annorlunda :)
Hur har ni det? Jag är i v 6+4 idag. Efter min ofostriga graviditet har jag blivit en orolig själ, något jag sällan varit tidigare :(
Ska göra ett VUL på tisdag morgon och är så nervös. Blir v 6+6 då. Någon som har erfarenhet av så tidiga VUL? Hört att ser man hjärtslag är risken för missfall härligt liten. Förra UL skulle jag varit 9+5 men då bara en tom hinnsäck syntes... Har min ålder lite emot mig känner jag men blev å andra sidan lätt gravid även denna gången. Usch denna ovisshet. Känner bra med symptom i form av illamående, känsliga bröst och trötthet så det känns positivt även om jag inte brukar ha så mkt symptom faktiskt.
Förstår verkligen din oro, lever med samma efter ett MA i september.
Var på ett VUL i v.5+3 (6) nu denna grav, dels pga oro men också pga en blödning.
Då såg man ett foster osv men inga hjärtljud, storlek stämde överens med veckan.
Har ett uppföljnings VUL denna vecka, men har inga förväntningar då jag för 1,5 vecka sedan hade en störtblödning + smärta.
Fortfarande symtom och positiva test.. men försöker tänka (hur svårt de än är) att allt har sin mening och de blir som de blir..
Lycka till på ditt VUL, håller tummarna för att de får din oro att släppa :)