Inlägg från: Anonym (osäker) |Visa alla inlägg
  • Anonym (osäker)

    Vad har min väninna gjort

    Anonym (Hondendär) skrev 2020-11-19 10:32:43 följande:

    Magkänslan brukar säga mycket. Om jag hade misstänkt otrohet och så gott som uteslutit andra teorier om hur trosorna hamnat hos er hade jag chansat med "jag vet allt, han har berättat, nu vill jag höra din sida" grejen med vänninan.

    Med att säga "han har berättar" kan man dessutom syfta på både mannen och sonen.


    Tack
    Mycket bra förslag
  • Anonym (osäker)

    Det har kommit många kommentarer om de trosor som jag hittat i tvätten. En del av dem har uppenbarligen kommit från män som inte riktigt förstår hur vi kvinnor gör.


    För det första tror jag inte att det är många som glömmer att sätta på sig trosorna vare sig vi är på gymmet eller hemma hos en älskare. Jag har alltid ett par rena trosor i handväskan om jag av någon anledning skulle behöva byta. Att då glömma att ta med de gamla kan faktiskt hända även om det inte är ofta.


    När vi är på gymmet har både jag och min väninna rena trosor med oss. Vi gör inte som män och sätter på oss de smutsiga.


    Vi har inte varit på gymmet sen jag hittade trosorna.


    Om hon har gjort det i sovrummet med min man så tror jag självfallet inte att han skulle lägga dem i tvättkorgen om han vet att det är hennes. Men han kan mycket väl ha trott att det var mina. Bättre koll än så har han inte. Om det är sonen som lagt dem i tvättkorgen skulle han nog inte reflektera över att jag skulle se att det inte är mina.

  • Anonym (osäker)
    Anonym (Hondendär) skrev 2020-11-19 10:32:43 följande:

    Magkänslan brukar säga mycket. Om jag hade misstänkt otrohet och så gott som uteslutit andra teorier om hur trosorna hamnat hos er hade jag chansat med "jag vet allt, han har berättat, nu vill jag höra din sida" grejen med vänninan.

    Med att säga "han har berättar" kan man dessutom syfta på både mannen och sonen.


    Jag frågade henne i går kväll men hon sa att det inte var hennes
  • Anonym (osäker)

    Hoppsan
    Hon ringde från jobbet och ville träffa mig i kväll- Men jag kan inte så det blir i morgon kanske i stället

  • Anonym (osäker)
    Lione81 skrev 2020-11-20 07:27:03 följande:
    Hoppsan : o

    Vad säger din magkänsla, osäker?

    Kan det ha varit ifrån händelsen när du frågade om trosorna var hennes. Och du vet just om att hon använder just det speciella märket. Så kom samvetet ikapp henne och hon orkar inte bära på det?

    Och vill berätta för dig!

    Är du orolig?
    Ja nånting är det som hon vill berätta. Jag ska träffa henne i kväll
  • Anonym (osäker)
    Anonym (Anna) skrev 2020-11-20 07:48:29 följande:
    Word! Jag gymmar ofta och har jätteofta extra trosor med mig i väskan. Man vet aldrig när man får en stund över att gå och gymma, o då är det bra att ha extra underkläder. Kan tänka mig att en som gymmar och dessutom har en otrohetsaffär har anledning att ha extra trosor i väskan. Skönt att alltid vara fräsch liksom. Och då är det lätt hänt att glömma ett par trosor hos älskaren i tumultet så att säga, för man har ju ändå ett par teosor på sog när man går hem, och tror kanske att det andra part ligger i väskan
    Äntligen nån som kan förklara att män och kvinnor är lite olika. Du och jag är inte de enda som har extratrosor med oss.
    Jag vill påstå att män nog aldrig har extrakallingar med sig.
  • Anonym (osäker)
    Lione81 skrev 2020-11-20 09:14:04 följande:
    Det måste infinna sig en stor klump i din mage just nu. Gå och vänta på kvällen.

    Nu ska vi inte ta ut något i förväg.

    En sak att tänka på iaf.

    Har du tänkt på hur du ska reagera eller agera om det värsta besannar dig?

    För nu verkar vara väldigt bra vänner!

    Usch, lider med dig!

    Hör av dig när du vet något.
    Tack snälla för din medkänsla
    Har du råkat ut för något liknande?
  • Anonym (osäker)
    Pinotage skrev 2020-11-20 10:03:18 följande:

    Om det är det värsta - försök ta det lugnt - gör inget överilat.


    Har du en annan nära vän att ringa om det skulle vara det värsta? 

    Jag har blivit bedragen och mina känslor svämmade över totalt när det avslöjades och sa saker som inte var lämpliga att skriva - och som jag verkligen ångrade senare. 


    Hoppas verkligen för din skull att hon bara vill prata om något trevligt.
    Kram


    Tack snälla
    Kram
  • Anonym (osäker)
    Anonym skrev 2020-11-20 10:11:18 följande:
    Jag reste mig upp och sa att "med tanke på hur ful du är och att han doppat sin dase i dig så kan du behålla honom. Och utöver det, spegla dig aldrig mer. Jag lovar att spegeln spricker från kant till kant av chocken av ditt fula ansikte. Och en sak till, du kan dra åt helvete".
    Sen spottade jag henne mellan ögonen och gick därifrån.

    Efter detta gav jag mannen ett utsatt datum då han skulle vara ute för evigt. Oj som det snörvlades och pep.

    Haha, sen efter det spelade jag henne många spratt. Han anade nog vem som låg bakom men det sket jag högaktiningsfullt i. 
    Hon fick ångra det hon gjort mig, och det får hon än idag lite då och då.

    Jag förlåter aldrig, och hämnden lever så länge jag lever.

    OCh det gäller även för mannen i fråga, han har mist både en och annan fjälla som tack för kaffet.
    Jag blir så orolig
  • Anonym (osäker)
    Lione81 skrev 2020-11-20 10:39:21 följande:
    Ja, jag har det!

    Det var de värsta jag har upplevt. På sättet han gjorde det. Det var förövrigt min bästa vän i livet.

    Jag hoppas verkligen för dig att det är något annat din vän vill ta upp med dig (Y)

    Jag skickar en varm tanke till dig som du kan bära med dig under dagen.

    Tänk på något som gör dig glad!

    Ta väl hand dig
    Tack snälla
    Kanske behöver jag dig sen
    Får jag skicka ett PM till dig
    Kram
  • Anonym (osäker)
    Pinotage skrev 2020-11-20 10:22:13 följande:
    Hoppas på det bästa, men var beredd på det värsta. Inte alls säkert att det är något som pågår.
    Tack snälla
    Kram
  • Anonym (osäker)
    Anonym (Tjej) skrev 2020-11-20 10:19:19 följande:

    Får jag fråga om du har någon magkänsla kring allt detta? Ibland är ju den känslan bara så stark.


    Är bara så orolig
  • Anonym (osäker)

    Äntligen. En stor och tung sten har fallit från mitt hjärta. Efter en nästan sömnlös natt och en dag i nervös väntan har ?mysteriet? med trosorna fått sin förklaring.


    Det var min väninnas trosor. Direkt när hon kom till mig började jag gråta på grund av anspänningen och hon fick naturligtvis enorma skuldkänslor och började också gråta. När vi hade lugnat ner oss lite berättade hon att hon hade förfört min son när jag och min man inte var hemma. Hon skämdes mycket över det hon hade gjort och frågade om jag orkade bära detta och vi kunde fortsätta vara vänner. Jag hade fortfarande inte släppt tanken på att det kunde vara min man och att hon bara försökte komma ur en pinsam situation. Jag försökte med en liten lögn antyda att min son hade flickvän och att han inte skulle kunna svika henne eftersom dom var nykära. Då började hon gråta igen och sa att hade hon vetat att han hade flickvän hade hon aldrig gjort så. Men jag släppte ändå inte tanken på att det var min man hon hade legat med och sa nåt i stil med att du verkar ju gilla min man. Hon reagerade verkligen på mina antydningar och svarade att hon gillar honom jättemycket men du tror väl ändå inte att jag har legat med honom bakom din rygg. Vår vänskap är mycket mer värd än ett ligg med honom. Sen sa hon nåt som ändå fick mig att tro att hon talade sanning.


    Hon sa nåt i stil med att om han inte vore min man så skulle hon absolut inte ha nåt emot att ligga med honom. Då lättade spänningen mellan oss och vi började skratta. Sen var det min idé att vi kanske kunde ha en trekant tillsammans om han var med på det.


    Jag hade ju inte sagt nåt om att hon kunde sova över eftersom jag nästan utgick ifrån att det skulle sluta med att vi inte längre var vänner.


    Men nu blev det några glas vin och mycket skratt innan vi gick och la oss.


    Och ni män. Hon hade rena trosor i handväskan

Svar på tråden Vad har min väninna gjort