• mamsen­6
    Sat 21 Nov 2020 20:27
    332 visningar
    5 svar
    5
    332

    psykiatri

    Jag vårdas tvångsvård psykiatri samt har länge haft diagnosen schizofreni men enda andlendninge jag har den diagnosen är vad jag sagt vid enstaka tillfällleen samt vad personla på boende ljugit om mig. I själva verket har jag börjat prata om lite förvirrade saker efter jag kommit till mentalvårdsavdelning och bblivit förvirrad av deras medicin. Ända jag skulle behöva är att lära känna lite människor vänner flickvän ocså såmåingom flytta utomlands men jag har en problematik där som psykiatrin inte är det minsta inresserad av men som är mitt stora prblem fobier social skygghet ångest. Det enda jag kan hoppas på är att jag lever så länga kan ärva min far och flytta då men bättre och naturligar vore ju om ag kunde få ett eget liv och kunna röra mig fritt över längre avstånd resa mao. Jag har egentligen fler "andra länder" då som resande judar har rört sig över stor del av världen men främst då Israel dig man gärna vill utvandra och är välkmmen om man har lite pengar. 

  • Svar på tråden psykiatri
  • mamsen­6
    Sun 22 Nov 2020 11:47
    #3

    "Jo det är möjligt" säger du, Men Tack Tack för att någon ssäger så för annars kan jag ju inte aldrig ha rätt Eller hur??

    Jag verkar veta mer än läkarna för när jag sagt att jag vill ha en utredning då jag vet med mig att jag itne uppfylller kriterier för diagnosen "passar in" så försöker dom klippa av "det är ferdigt" "det er klart"


    SweeneyTodd skrev 2020-11-22 10:16:12 följande:
    Jag själv fick felaktigt diagnosen schizofreni. Jo, det är sant, läkaren på förvaltningsrätten sa så, men andra på avdelningen sa att det inte stämde. Jag själv är jättekränkt av att få en sådan diagnos felaktigt, samt det visar på brister i rättssäkerheten i LPT, då det var en sakkunnig läkare som sa så, hur ska man då kunna lita på sakkunniga läkare i framtiden? 

    Så allt är möjligt. 
Svar på tråden psykiatri