Regeringens el-fiasko
Padirac skrev 2024-05-09 21:26:08 följande:
Hade jag fel i att du skriver att att du inte hittar Blomgren i intervjuer i andra medier än RIKS?Om något var det vär det i så fall du som hade fel?
Tom Araya skrev 2024-05-08 22:09:36 följande:
Tro mig, jag har letat, för jag är inte heller jättebekväm med detta, men hittar ingen annan intervju med Blomgren eller Sandström eller Steinbeck i ämnet att länka till. Däremot länkar jag till flera artiklar som tar upp ämnet, men de verkar inte heller vara av intresse att ta del av för trådens vindkraftsförespråkare/kärnkraftsmotståndare. För dessa kvittar det nog vilken källan är.Det är intressant att du refererar till etablerad och erkänd media, officiell statistik och undersöknings-/forskningsrapporter (varifrån minst 80% a mina fakta, källhänvisningar och länkar kommer ifrån) som att "sprida desinformation".
Vilka källor är då pålitliga?
Dela gärna med dig om du hittar något mer om detta som jag har missat.
Du ställde en fråga med utgångspunkten att Blomgren inte syns till i etablerad media.
I ett senare inlägg hävdar du att Blomgren visst förekommer i etablerad media, vilket står i motsats till din tidigare formulerade fråga, så du har fel i antingen det ena eller det andra.