Inlägg från: Anonym (orolig flickvän) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

    Blir rädd såfort han inte svarar...

    Jag sitter jag här, mitt i natten och min kille har inte svarat/varit online på flera timmar. Jag har alltid varit orolig för folk som jag älskar när de inte svarar, särskilt min mamma. Men när jag känner såhär även för min kille så vet jag inte om jag någonsin kommer orka älska igen.
    Jag bygger upp världens mardrömmar i mitt huvud om vad som hänt, vill inte heller spamma honom om allt är bra. Han ser ju att jag ringt en gång, samt skrivit att jag är orolig. Kan inte sova utan att jag vet att allt är bra med honom, jag måste upp och jobba imorgon men är sjukt jävla stressad för om något hänt. vad ska jag göraGråter

  • Svar på tråden Blir rädd såfort han inte svarar...
  • Anonym (Kaffedraken)

    Tack för svar. Jag har faktiskt fortfarande inte sovit något, och han har inte skrivit.
    Jo absolut var klockan efter 12 då, men senast han skrev var vid 22. Plus att han alltid går och lägger sig sent. Att han inte varit online på fb/instagram betyder i sig inte något, men att han efter jag skrev att jag var orolig runt halv 12 inte har (plus sms om annat innan) är så himla jobbigt.Rynkar på näsan Han svarar alltid mig om jag skriver att jag vill att han ska svara... 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Annika) skrev 2020-11-22 09:25:55 följande:

    Hur har det gått? 
    Jag tror att du måste tagga ner lite och våga lita på honom om du vill behålla honom...


    På vilket sätt kan jag förlora honom? Om någon hade brytt sig om mig såhär hade jag ju blivit jättevarm av det...
  • Anonym (Kaffedraken)

    Okej allihopa, tydligen har vi alla olika behov i våra relationer. Som ni kanske märker är detta extremt jobbigt för mig med, jag kämpar med min oro ofta och är helt transparent med den mot min kille. Jag är inte svartsjuk, utan rädd för att förlora honom. Inte till någon annan, utan av saknad för att aldrig få träffa honom igen. Detta är ett problem för mig. Ni häller salt i såren enormt genom era kommentarer. Jag döljer inget för honom utan berättar precis varför jag känner som jag gör, jag hoppas ni också har förhållanden där ni stöttar er partner istället för att kritisera deras dåliga beteenden. 

    Tack för att ni lyssnadeGlad

Svar på tråden Blir rädd såfort han inte svarar...