• brita72

    Energitjuvar

    Tidningen Tara söker tre kvinnor på 40 - 53 år för korta intervjuer. Artikeln handlar om energitjuvar i våra liv och tre kvinnor som hittat olika sätt att få bukt på det och vill medverka i Tara och dela med sig av sina erfarenheter med glimten i ögat.
    De vi söker är:

    En kvinna som har tagit grepp om sin ekonomi. Måste inte handla om ekonomisk kris, kan istället handla om att man är slarvig, glömmer att betala räkningar etc, och som därför gjort enkla justeringar för att få ordning på ekonomin och sluta slarva :) som att betala med autogiro etc.  

    En kvinna ska ha avslutat någon relation som skavt, alternativt hittat ett sätt att hantera den. Kan vara privat, kan vara yrkesmässigt, kan vara vänner, partner, svärmor, mamma etc. 

    En kvinna som tröttnat på att leta i röran där hemma. Som tröttnat på att bli lika förvånad varje gång barnet vid frukosten säger att hon/han har prov i morgon, eller ska ha med matsäck. Som tröttnat på att bara ha udda strumpor och skrynkliga skjortor. Som tröttnat på att leta efter viktiga kontrakt eller nycklar. Och som hittat något sätt att lösa detta praktiskt.

    Känner du ngn som kan passa in på beskrivningarna? Är det du? Kontakta mig gärna asap om du vill medverka i Tara? 
    Brita Sylvén heter jag min mailadress är: [email protected]

Svar på tråden Energitjuvar