• spanningslysten

Avgudar stora tunga bröst

Hej på er!

Jag är en 36-årig kille. Så länge jag kan minnas har jag fullkomligt avgudat tjejer/kvinnor med stora och tunga bröst. Ju större desto bättre. Hellre att de är tunga och hänger än är fasta alla dagar i veckan. I tonåren var det princip ingen av mina killkompisar som hade någon som helst förståelse för denna ?passion? vilket ju gjorde mig till ?han som gillar stora bröst?. Givetvis är jag inte bara ytligt fixerad, men jag har en tydlig passion...

För mig är det oerhört lockande med en tjej/kvinna med riktigt stora bröst. Det är både attraktivt, konstnärligt och sensuellt.

Hur ser ni kvinnor med stora bröst på en kille som hyser denna passion för era bröst?

Är ni storbystade kvinnor nöjda med era bröst? Uppskattar ni uppmärksamheten från en kille som ?avgudar? dem?

Ha en fortsatt bra dag!

• Svar på tråden Avgudar stora tunga bröst
  • Anonym (??)
    spanningslysten skrev 2020-11-24 15:03:21 följande:

Hur ser ni kvinnor med stora bröst på en kille som hyser denna passion för era bröst?

Oavsett passion för vilken kroppsdel det än gäller så tycker jag det blir creepy. Det blir creepy att vara som fixerad vid en annan människas kroppsdelar.
    Jag hade inte uppskattat det, för då skulle jag tro att min partner bara var med mig pga denna kroppsdel, och inte för "mig". 
  • spanningslysten
    Anonym (??) skrev 2020-11-24 15:21:32 följande:

Oavsett passion för vilken kroppsdel det än gäller så tycker jag det blir creepy. Det blir creepy att vara som fixerad vid en annan människas kroppsdelar.

Jag hade inte uppskattat det, för då skulle jag tro att min partner bara var med mig pga denna kroppsdel, och inte för "mig". 

Jag menar givetvis inget illa med denna passion utan det är som sagt något jag uppskattat så länge jag kan minnas. Tyvärr har jag mitt många storbystade både yngre och äldre som skämta över att de haft stora bröst. Idealet i samhället är fortfarande att kvinnor ska vara smala och ha små fasta bröst. Det gör mig att många kvinnor med former mår dåligt.
  • Anonym (!)

Jag tänker inget speciellt om män som gillar stora bröst. 

Jag hatar mina bröst. 

• spanningslysten
    Anonym (!) skrev 2020-11-24 15:37:24 följande:

Jag tänker inget speciellt om män som gillar stora bröst. 

Jag hatar mina bröst. 

Varför hatar du dina bröst?
  • Anonym (!)
    spanningslysten skrev 2020-11-24 15:41:40 följande:
    Varför hatar du dina bröst?
    Därför att dom gör det till ett rent helvete att hitta kläder som sitter snyggt. 
  • spanningslysten
    Anonym (!) skrev 2020-11-24 15:46:21 följande:

Därför att dom gör det till ett rent helvete att hitta kläder som sitter snyggt. 

Det är en känsla som jag inte kan ta ifrån dig.

Tjejer med små alternativt näst intill platta bröst har knappast det problemet. Däremot är min erfarenhet att de många gånger drömmer om större bröst. Ingen är kanske helt nöjd, oavsett om man har små, medel, stora eller majestätiska bröst.

Som tur är finns det speciella butiker för tjejer med riktigt stora bröst även om priset verkar vara högre.

Jag tycker bara det är synd att du ?hatar? dem. Du har alldeles säkert mycket att vara stolt över när allt kommer omkring ????
  • Anonym (!)
    spanningslysten skrev 2020-11-24 15:52:23 följande:
    Det är en känsla som jag inte kan ta ifrån dig.

Tjejer med små alternativt näst intill platta bröst har knappast det problemet. Däremot är min erfarenhet att de många gånger drömmer om större bröst. Ingen är kanske helt nöjd, oavsett om man har små, medel, stora eller majestätiska bröst.

Som tur är finns det speciella butiker för tjejer med riktigt stora bröst även om priset verkar vara högre.

Jag tycker bara det är synd att du ?hatar? dem. Du har alldeles säkert mycket att vara stolt över när allt kommer omkring ????
    Ja det finns butiker som säljer underkläder som passar stora bröst men det finns inga butiker som säljer kläder som passar stora bröst. Det är så tröttsamt att hela tiden behöva köpa den där tröjan eller klänningen som råkar sitta snyggt istället för de plagg man verkligen skulle vilja ha. 

Hade jag inte varit så rädd för komplikationer så hade jag gjort en förminskning för länge sen. 
  • spanningslysten
    Anonym (!) skrev 2020-11-24 16:03:47 följande:

Ja det finns butiker som säljer underkläder som passar stora bröst men det finns inga butiker som säljer kläder som passar stora bröst. Det är så tröttsamt att hela tiden behöva köpa den där tröjan eller klänningen som råkar sitta snyggt istället för de plagg man verkligen skulle vilja ha. 

Hade jag inte varit så rädd för komplikationer så hade jag gjort en förminskning för länge sen. 

Jag har hört det du uttrycker från fler. Det här är ju baksidan av myntet. Jag kan ge komplimanger, visa min uppskattning och försöka få dig att älska och inte hata. Men jag kan inte rå för klädesproblemet. Inte på rak arm i alla fall :p

Hur gammal är du förresten?
  • Anonym (!)
    spanningslysten skrev 2020-11-24 16:06:54 följande:
    Jag har hört det du uttrycker från fler. Det här är ju baksidan av myntet. Jag kan ge komplimanger, visa min uppskattning och försöka få dig att älska och inte hata. Men jag kan inte rå för klädesproblemet. Inte på rak arm i alla fall :p

Hur gammal är du förresten?
    Inga komplimanger i världen kan få mig på andra tankar. Jag bryr mig absolut ingenting om vad andra har för åsikter om min bröst. 

Jag är 35
  • spanningslysten
    Anonym (!) skrev 2020-11-24 16:10:24 följande:

Inga komplimanger i världen kan få mig på andra tankar. Jag bryr mig absolut ingenting om vad andra har för åsikter om min bröst. 

Jag är 35

Tja, då ska jag inte försöka.
  • Anonym (Musse)

Håller med dig. Det är det underbaraste som finns.

Har försökt att släppa det men jag fullkomligt älskar tunga bröst. Det är bara så. Hade sex med en kvinna med 85-g och dom va brutalt tunga. Det ca det härligaste jag någonsin upplevt. Helt magiskt

• Anonym (Fishermans Friendly)

Jag förstår att folk tycker olika, men även om jag tycker stora bröst generellt är snyggt så hade jag själv aldrig klarat uppmärksamheten, skygg som jag är. Det måste vara jättejobbigt för dem som inte vill stå i centrum och synas. 

Dock, jag är några centimeter under normalllängd, väger några kilon för mycket, visst, jag kan banta, men mina breda axlar och armar och stora bröstkorg är inget att göra åt. Nästan inga kläder i vanliga affärer, eller andra affärer, sitter bra. Det är inte bara bysten, rumpan eller låren som bestämmer hur lätt eller svårt det är att hitta kläder. Jag köper alltid T-shirts som är en storlek "för stora", annars ser jag ut som en jäkla tunna.

Ovanstående är inte riktat som kritik till storbystade som har svårt att hitta kläder, det är kritik mot klädföretag, modeföretag, som jag vill rikta. 

Angående stora bröst och avgudning så får man förstå att alla storbystade kvinnor har fått hur mycket kommentarer som helst. Ska de få komplimanger så vill säkert de flesta ha det för ANDRA saker än sina megapattar. 

• Tukt
    spanningslysten skrev 2020-11-24 15:03:21 följande:

Hej på er!

Jag är en 36-årig kille. Så länge jag kan minnas har jag fullkomligt avgudat tjejer/kvinnor med stora och tunga bröst. Ju större desto bättre. Hellre att de är tunga och hänger än är fasta alla dagar i veckan. I tonåren var det princip ingen av mina killkompisar som hade någon som helst förståelse för denna ?passion? vilket ju gjorde mig till ?han som gillar stora bröst?. Givetvis är jag inte bara ytligt fixerad, men jag har en tydlig passion...

För mig är det oerhört lockande med en tjej/kvinna med riktigt stora bröst. Det är både attraktivt, konstnärligt och sensuellt.

Är ni storbystade kvinnor nöjda med era bröst? Uppskattar ni uppmärksamheten från en kille som ?avgudar? dem?

Ha en fortsatt bra dag!

Hur vet du att jag och andra har haft en bra dag? Jag kanske begravde min mamma vid lunch.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Musse) skrev 2020-11-29 19:25:52 följande:

Håller med dig. Det är det underbaraste som finns.

Har försökt att släppa det men jag fullkomligt älskar tunga bröst. Det är bara så. Hade sex med en kvinna med 85-g och dom va brutalt tunga. Det ca det härligaste jag någonsin upplevt. Helt magiskt

Vad gjorde du med dem?
Svar på tråden Avgudar stora tunga bröst