• Anonym (Fröken)

Sambo vill att jag röker

Hej för att göra en lång historia kort så har jag o min sambos sexliv planat ut en aning senaste tiden. För ett par dagar sedan pratade vi om vad som skulle kunna få igång det igen. Vi nämnde bägge olika grejer vi tänkt/fantiserat.

Efter lite om och men så får han ut sig att han tycker det är sexigt när kvinnor röker och att han hade gillat att jag röker innan eller under sex.

Jag har aldrig rökt eller hört talas om att det skulle kunna va nåt som folk går igång på.

Är både nyfiken ifall det är fler som vart utför det här och hur jag ska tänka kring det. Är ju inte jätte sugen på att röka samtidigt som att jag inte vill missa något som både jag och sambon kan ha glädje av.

• Svar på tråden Sambo vill att jag röker
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Fröken) skrev 2022-03-14 21:18:54 följande:

Hej! 

Jo men det måste jag säga att det gör! Vet inte om det har hänt så jätte mkt sedan senast. Men njuter att av att kunna tända igång honom precis när jag vill. Sen att jag trivs förträffligt som rökare gör det ju inte sämre. 

Hur går det för er?

Hej igen
    Länge sedan jag hörde från dig. 

Hoppas du har någon uppdatering att dela.
    Här har det faktiskt börjat lossna lite och vi tar en cigg tillsammans ganska ofta. Känns lite häftigt????

Hade varit skoj att höra av dig

• Anonym (jo rå)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-07-06 19:10:07 följande:

Hej igen

Här har det faktiskt börjat lossna lite och vi tar en cigg tillsammans ganska ofta. Känns lite häftigt????

Trevligt att ni tar en cigg tillsammans då och då.

Har den gemensamma rökningen närmat sig sänghalmen än då?
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-07-06 19:10:07 följande:

Hej igen

Hej! 

Vet inte om jag har någon jätte intressant att avslöja. Röker  mer nu under sommaren. Sena sommarkvällar med vin o cigg är ganska oslagbart har jag insett.

Va kul att det går framåt!! Är det fortfarande du som är drivande eller föreslår hon själv en cigg ibland ?

• Anonym (Nyfiken)

Hej

Det är nog oftare som hon sällskapar på eget initiativ än jag som initierar. Det blir inget i sänghalmen då vi inte röker inne men kan ju funka ändå.

Röker du fortf i sängen och går han igång på samma sätt som tidigare?

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Been there, are there) skrev 2022-03-16 19:25:06 följande:
    Det är hans beslut och självklart respekterar jag det. Han gjorde det utifrån att han tränar för att springa Stockholm Maraton :)

Sexlivet är fortsatt bra men just nu helt utan rökning.

Nej, jag har inga planer på att sluta just nu och det är inte heller något tjat från mannen att jag gör det.
    Hej,
    Har din man klarat att sluta helt? Det har ju gått ngn månad nu och kan vara tufft under semestern.
    Röker du fortfarande och saknar du det (när ni har sex)?

Min fru har rökt en del under semstern vilket är mysigt.
  • Anonym (Been there, are there)

Hej alla!
    Längesen det var något liv i den här tråden. Någon som har något kul att berätta?

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Been there, are there) skrev 2022-10-22 20:42:14 följande:

Hej alla!
    Längesen det var något liv i den här tråden. Någon som har något kul att berätta?

Håller med?.du svarade aldrig på mina frågor😊
  • Anonym (är typ sån)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-10-22 23:02:20 följande:
    Håller med?.du svarade aldrig på mina frågor😊

Som man frågar får man svar heter det ju. 

Tror dina frågor alltför nyfikna (lite åt det skumma onani fetisch hållet) och också integritetskränkande. Vem vill svara på samma cigarettrökscen hela tiden? I bästa fall svarar TS dig på tal efter välbehövligt uppehåll från ditt snokande. 😊

• Anonym (Jo)
    Anonym (är typ sån) skrev 2022-10-25 02:26:22 följande:

Som man frågar får man svar heter det ju. 

Tror dina frågor alltför nyfikna (lite åt det skumma onani fetisch hållet) och också integritetskränkande. Vem vill svara på samma cigarettrökscen hela tiden? I bästa fall svarar TS dig på tal efter välbehövligt uppehåll från ditt snokande. 😊

+1
  • Anonym (Been there, are there)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-07-23 13:36:59 följande:
    Hej,
    Har din man klarat att sluta helt? Det har ju gått ngn månad nu och kan vara tufft under semestern.
    Röker du fortfarande och saknar du det (när ni har sex)?

Min fru har rökt en del under semstern vilket är mysigt.
    Ja, han har slutat helt medan jag fortfarande röker.

Njae, kan inte säga att jag saknar det. Var sak har sin tid och vi har bra sex även utan rökningen.
Svar på tråden Sambo vill att jag röker